1000W 12V DC naar 230V AC-schema

Tahmid, kan ik de onderdelen deel lijst in volle plssss. sommige dingen zijn mij niet duidelijk op het vel. ben zo te wachten. Mijn e-mail [e]-tonyuwadia.oni @ gmail.com [/email]

Ik zal proberen om een ​​bericht te plaatsen als ik het hebben. Welk deel is niet duidelijk?

Vraag 1 - Kan ik de macht van de omvormer met een 12V-0-12V tot 220V transformator is dit van invloed op een van de componenten op het circuit, en dat zal het zijn? Vraag 2 - wat zijn de 2 relais namen in de schakelsectie en wat de kleuren voor staat. Vraag 3 - ook de schakelmiddelen sec, in het bovenste rechterzijde zijde van de schakeling, wat betekent CN-3 middelen en ABL, Y BR BL. Vraag 4 - in Battery sekte, wat voor soort transformator is dat en ook weer terug in de schakel-sec, de TRFO 0V-50V. Ten slotte wat voor AAN / UIT schakelaar is dit. Bedankt.

Tahmid, nog steeds je hebt mij niet geantwoord, ik weet dat je waarschijnlijk druk bezig met levensmiddelen, maar pls geen tijd om me te antwoorden. thanks man.

1. Waarde van de andere componenten moet mogelijk worden veranderd. 2. Kleuren geven kleur draden in de betreffende omvormer. 3. CN3 is een connector. 4. Ik denk dat dat de huidige sensing transformator. Standaard aan / uit schakelaar. Hoop dat dit helpt. Tahmid.

Dankzij Tahmid, ik echt waarderen. Ũ waar niet specifiek in ur antwoord toch. In de jumper, doet u het 1e B & B 2e en 1e L & L 2de voldoen? En zelfs Y en BL

Beste Tahmid, De output drive en 3525 stadia prachtig werken. U kunt echter mij de volledige PCB lay-out, zodat ik kan dezelfde fabriceren voor industriële toepassingen. Ik was de uitvoering van de uitgang vervorming als uitgangspunt surge en de belasting schakelen transiënten ook. Echter, de oscillator rijden doodde tarieven zijn van belang .. Kunt u mij de PCB lay-out, dus ik kan krijgen fabricage gedaan

Hoi, ik denk niet dat ik de print voor. Echter, ik zal weer te zien als ik het of niet. Zal u laten weten ....

Gelieve check.It zal redden veel moeite, tijd en onnodige energie om de PCB te ontwerpen vanaf het begin. bedankt

Welke software heb u aanraden voor circuit ontwerpen van welke aard ook. Als iemand heeft enige shovld pls upload. [Color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 09:25 ---------- Vorige post was om 09:20 ---------- [/SIZE] [/color] Pls kan een soort van stap voor stap aantekeningen die ik krijg voor dit circuit om me te helpen beter te begrijpen. Ik bedoel, hetzij in een pdf of woordvorm. Iedereen pls

Welke software heb u aanraden voor circuit ontwerpen van welke aard ook. Als iemand heeft enige shovld pls upload.
Voor het ontwerpen, simuleren en het ontwerpen van PCB, Proteus is een goed compleet pakket.
Pls kan ik krijgen een soort stap voor stap aanwijzingen voor dit circuit om me te helpen beter te begrijpen. Ik bedoel, hetzij in een pdf of woordvorm. Iedereen pls
Ik heb niet het circuit ontworpen, maar nu gevonden, dus ik heb geen stap voor stap handleiding of notitie.

Ga dan naar google afbeeldingen type in zuivere sinus omvormer circuits, dan krijg je veel hits

Pls, heeft iemand het ontwerp dit circuit ooit b4. Moet helpen met een aantal van d bovenstaande vragen. Bedankt.

Beste Tahmid,, lijkt wel of iedereen op zoek is naar de andere kant op. Ik heb kennis genomen van de PCB ontwerp al met Protel + en moet klaar met het nu in een week of zo. Op fabricage, van proto-eenheid, het oplossen van problemen, afronding etc, zal ik plaatsen hetzelfde voor jou. Intussen pl jacht rond voor een transformatorloze 5kW / 10KW omvormer circuit met behulp van IGBT's en post hetzelfde voor mij als ik op zoek naar het sinds lang. Rgds Vimal

Kun je zien of je kan verhogen kracht en uitbreiden tot 10 KW?

Kun je zien of je kan verhogen kracht en uitbreiden tot 10 KW
10kW bij 12/24V??? Niet een wijs besluit. Behalve op 10kW vermogen, zou u waarschijnlijk worden uitgevoerd met apparaten waarmee u zou willen sinus, niet quasi-sinus te geven.

Ik ben in het proces van het krijgen van een PCB ontworpen voor deze en zal terug te gaan naar je nadat ik monteren en het oplossen van het zelfde voor efficiënt werken. VKK

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back