1000W 12V DC naar 230V AC-schema

M

mazhara

Guest
Kan iemand mij helpen met het schema van een 1000 W, 50 Hz, 12 V DC naar AC dat praktisch is.

Hoi, is Aangezien je zegt praktisch, 1000W bij 12V vraagt ​​te veel. Je moet proberen met 24V op zijn minst. Neem een ​​kijkje op deze (1250VA, 24v): Hoop dat dit helpt. Tahmid. [Color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 15:06 ---------- Vorige bericht was om 15:06 --- ------- [/SIZE] [/color] Dit is een complete omvormer met alle regelingen voor de bescherming en de batterijlader.

hi Tahmid, u kunt u geven wat Q1 BC547 aan het doen is (de transistor van poort tot de grond)

Hi, wordt het gebruikt om te zorgen dat de MOSFETs blijven geheel uit tijdens het laden de interne diodes gebruikt, zodat er geen kortsluiting. In de omvormer heb ik gepost, heb ik geprobeerd, zonder deze transistor en direct de MOSFET blies. Toen ik deze transistor geplaatst, alles in orde is. De MOSFET driver fase, dat wil zeggen, de diodes en de transistor, wordt deze regeling gebruikt in de meeste omvormers in Bangladesh en India als ik heb gezien. Hoop dat dit helpt. Tahmid.

ik heb dit circuit gezien, maar in mijn ontwerp is er geen transistor als dit, mosfet rijden rechtstreeks van 3525 vond geen probleem in afgelopen 7 jaar, een verschil in PWM-modus met behulp van deze transistor?

De transistor wordt gebruikt als bescherming voor de mosfet, normaal gesproken op de oscilator uit put niet in fase met de andere, het niet te veranderen in fase de transistor gedrag en trek de poort naar grond om de mosfet te beschermen tegen het krijgen van schade, 3525 heeft geen open collector dus het kan gebruiken om direct te rijden mosfet zonder enige buffer, ook de circute Tahmid post is een gemodificeerde sinus uitgang en het werkt prima.

Tahmid, zoals sala mu Alay kum, heb ik uw schema, de goede te zien, zo hebben PCB lay-out met component plaatsing, dan kunt u post.thanks.

Tahmid, ik waardeer voor het circuit, je deed het, congrants [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd op 07:01 --------- - Vorige bericht was om 06:59 ---------- [/SIZE] [/color] rajudp, dan kunt u ook uw circuit.

Tahmid, I luv op dit circuit te proberen, maar een klein deel van het Ik kan het niet zien erg goed. Neem dan zo vriendelijk te helpen. Bedankt

Dankzij Tahmid voor het circuit Kunt u uitleggen wat is de functie van 4x 1N4148 diodes ZD2, ZD3, ZD4, ZD5 in de basis van Q1 BC 547?

Pls Tahmid, niet om het circuit te plaatsen .... Thx [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 18:58 ---------- Vorige bericht was op 18:56 ---- ------ [/SIZE] [/color] Pls Tahmid, vergeet dan niet om het circuit te plaatsen .... Thx

Alsjeblieft, kan iemand hulp op deze omvormer circuit? alle hulp die ik zal het op prijs stellen ... Bedankt

Tahmid, ik neem nog steeds de verwachting dat omvormer circuit zoals beloofd .... Bedankt

hey Tahmid wakker! 9 dagen voorbij en we zijn allemaal voor u klaar met die omvormer circuit te uploaden in volle

Ik ben erg bezig met mijn examens. Niet hebben ondertekend in de laatste paar dagen. Zal proberen om het te posten morgen.

I, die je best in je examens, mijn Tahmid. [Color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd op 22:33 ---------- Vorige bericht was om 22:27 ---------- [/SIZE] [/color] Alsjeblieft, vergeet dan niet om opnieuw posten ....

Hallo, Hier is het: Dit kan nuttig zijn om een ​​groot aantal:
I, die je best in je examens, mijn Tahmid.
Bedankt. Hoop dat dit helpt. Tahmid. [Color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 22:54 ---------- Vorige bericht was om 22:51 --- ------- [/SIZE] [/color]
Tahmid, zoals sala mu Alay kum, heb ik uw schema, de goede te zien, zo hebben PCB lay-out met component plaatsing, dan kunt u post.thanks .
Sorry, ik heb niet de PCB lay-out.

Dankzij Tahmid, ik waardeer het echt. en ik zal ervoor zorgen dat ik het uit te proberen ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back