0-30V 3A voeding nodig

7

7rots51

Guest
Hallo Ik heb een laboratorium voeding SCH nodig, ik vind dat het digitale (meter, adj),

Hoi Er zijn tal van ontwerpen van PSU's in dit forum, zoeken naar digitale gecontroleerde voeding en ga zo maar door. Ik weet niet hoe geavanceerd het moet, maar check hier: 123.people.cornell.edu/pages/shb7/ps.html 123.epemag.com denk ik .. 123.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php? T = 20690 & highlight = digitaal 123.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php? T = 25696 & highlight = digitaal Ik bouw een oud ontwerp van Elektor 0-40V 0-5A, + -0-40 en 0-5A of in seriall parallel mode 0-80 en 0-10A. Maar het ontwerp is vrij oud, zodat de modernste zijn misschien een beetje goedkoper. De reden dat ik choosethis ontwerp was dat ik al een aantal van de thyristoren en diodes had. Groeten

Hoi Er zijn tal van ontwerpen van PSU's in dit forum, zoeken naar digitale gecontroleerde voeding en ga zo maar door. Ik weet niet hoe geavanceerd het moet, maar check hier: 123.people.cornell.edu/pages/shb7/ps.html 123.epemag.com denk ik .. 123.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php? T = 20690 & highlight = digitaal 123.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php? T = 25696 & highlight = digitaal 123.epanorama.net/links/psu.html Ik bouw een oud ontwerp van Elektor 0-40V 0-5A, + -0-40 en 0-5A of in seriall parallel mode 0-80 en 0-10A. Maar het ontwerp is vrij oud, zodat de modernste zijn misschien een beetje goedkoper. De reden dat ik choosethis ontwerp was dat ik al een aantal van de thyristoren en diodes had. Groeten

En iets meer eenvoudige Variabel Voeding 0-24 V, 1 A of 2 A Het is echt ideaal voor de kleine werkplaats

hi Volledige paacket behoeve van deze voorziening (Digital Benchtop Voeding)

deel 5 Netzgerät.PDF e01c098.PDF e01b012.PDF PC-Unit Firmware ....... hex, sourcecode

Hoi ik heb een laboratorium voeding SCH, ik vind dat het digitale (meter, adj),
Kijk op deze onderstaande link voor onze hoge accurancy, hoge snelheid en hoge kosten-effectieve Lab lineaire voeding. [Url = http://maynuo.com/english/pro.asp?tid=32] Maynuo Electronic Co, Ltd --- M9100 Multi Solar Battery Test System | Electronic Load | Power Bronnen [/url] Voor meer informatie kunt u contact kate@maynuo.com . : Grin:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back