zwenking vs gm

C

chacha

Guest
Hoi
Slew rate = id / cc waar cc = gm / gew.
gm is inv prop om zwenking.
kan elke instantie intuïtief verklaren?

bedankt.

Hoi,
Hier gm is evenredig met vierkantswortel van Id.
zo effectief SR is evenredig aan vierkantswortel van ID, die duidelijk is.

Slew rate is de snelheid van verandering van de uitgangsspanning.
dat wil zeggen, wanneer een stap ingang wordt toegepast, in hoeveel tijd de uitgang van het bereiken van de input buffer configuratie.

slew rate is omgekeerd evenredig met de afwikkeling tijd.Als afwikkeling tijd meer is, slew rate is minder.Als de tijd de uitgangsspanning te regelen is minder, de slew rate is meer.

Hoge bandbreedte nodig is om neer te strijken voor systemen met een hoge afwikkeling tijd.Voor systemen met lage afwikkeling van de tijd hebben om tegemoet te weinig bandbreedte.

dat wil zeggen, is rechtstreeks evenredig bandbreedte op het beslechten van de tijd.en afwikkeling van de tijd is omgekeerd evenredig met zwenking.
ja, uiteindelijk bandwidthis omgekeerd proportioal om zwenking.

analog_prodigy wrote:

Slew rate is de snelheid van verandering van de uitgangsspanning.

dat wil zeggen, wanneer een stap ingang wordt toegepast, in hoeveel tijd de uitgang van het bereiken van de input buffer configuratie.slew rate is omgekeerd evenredig met de afwikkeling tijd.
Als afwikkeling tijd meer is, slew rate is minder.
Als de tijd de uitgangsspanning te regelen is minder, de slew rate is meer.Hoge bandbreedte nodig is om neer te strijken voor systemen met een hoge afwikkeling tijd.
Voor systemen met lage afwikkeling van de tijd hebben om tegemoet te weinig bandbreedte.dat wil zeggen, is rechtstreeks evenredig bandbreedte op het beslechten van de tijd.
en afwikkeling van de tijd is omgekeerd evenredig met zwenking.

ja, uiteindelijk bandwidthis omgekeerd proportioal om zwenking.

gelieve dit te verduidelijken voor mij ....
Slew rate = Id / (C * winst) ook krijgen bandbreedte product = gm / wt zover ik herinner me ....Kunt u uitleggen de vergelijkingen die u zijn gegeven met volledige formulieren of uitleg ...

Ik denk dat als u GBW voor het ontwerp, dan SR kunt de relatie met GBW, maar als u Geselecteerd voor ontwerp, SR kan worden ingesteld door Cm
Geen conditie, geen relatie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back