zoek naar IC-leverancier uit China

W

weeyndha

Guest
Hi all,

Ik woon in Indonesië, ben ik op zoek naar IC (digitale, microprocessor) leverancier uit China.Please help me!

Groeten

U kunt aanraken Sinowealth Electronics Ltd U kunt een bezoek www.sinowealth.com

Just wonder, bent u op zoek naar de IC-leverancier of de zender te vinden in China?Wat is het product dat u hebt of zoekt?

NelsonW

Wij kunnen in verband video codec-chip.
plz contact met mij.
BR
aormon

Wat voor soort digitale / microprocessor wilt u?Ik denk dat veel bedrijven kunnen u 4bit ~ 16bits MCU, campatibale met C51 of PIC-serie.

Voor de digitale schakeling, wat dacht je van de functionaliteit, decoder of iets anders?

Ik ben op zoek naar goedkope maar betrouwbare vingerafdrukscanner modules (sensor module alleen, ontwikkeling kits, of afgewerkte producten).Ik ben in Indonesië.Wij zijn van plan in te zetten op basis van een vingerafdruk-systeem voor het bijwonen gouvernementele kantoren in onze stad.

Elke leveranciers / distributeurs?Eigenlijk zijn we geïnteresseerd in Atmel fingerchip biometrische module.

Bedankt.

Er zijn veel IC-distributeurs in China en ook in Hong Kong.Het is echt afhankelijk van welk type ICs je wilt en wat zijn de hoeveelheden van uw bestellingen.

Het zal meer nuttig zijn als de verzoeken meer kan worden bepaald.

"Chinese ic product is goedkoop, maar niet betrouwbaar"

Ik denk het niet, er zijn veel goede producten in China, veel van de wereldwijd bekende producten worden gemaakt in China

LAOCAI wrote:

"Chinese ic product is goedkoop, maar niet betrouwbaar"Ik denk het niet, er zijn veel goede producten in China, veel van de wereldwijd bekende producten worden gemaakt in China

een munt hebben twee kant.hetzelfde voor de Chinese ic product.

irfansyah wrote:

Ik ben op zoek naar goedkope maar betrouwbare vingerafdrukscanner modules (sensor module alleen, ontwikkeling kits, of afgewerkte producten).
Ik ben in Indonesië.
Wij zijn van plan in te zetten op basis van een vingerafdruk-systeem voor het bijwonen gouvernementele kantoren in onze stad.Elke leveranciers / distributeurs?
Eigenlijk zijn we geïnteresseerd in Atmel fingerchip biometrische module.Bedankt.

Hi all,
Ik ben op zoek naar RF Power transistoren en macht modules leverancier uit China.Please help me!

Groeten

we kunnen doen vingerafdruk product, omvatten: vingerafdruk deurslot \ vingerafdruk elektronische kluis \ ...
pls contact us: xionghao3496 (at) hotmail.com

LAOCAI wrote:

"Chinese ic product is goedkoop, maar niet betrouwbaar"Ik denk het niet, er zijn veel goede producten in China, veel van de wereldwijd bekende producten worden gemaakt in China

Ok ik moet duidelijk
Ik wil een Chinees distributeurs voor deze onderdelen
7 segment displayes.
Microcontrollers zoals 89c52 & Pic.
passieve componenten zoals weerstanden en condensatoren
standaard IC's zoals 74HCxx
Stuur mij TRUSTED distributeurs

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back