zin meerdere microvolt, wie kan mij helpen ,3 q

L

lghhust

Guest
Ik wil een gevoel volt met slechts enkele microvolt verschil, gewoon op sucks, wie kan mij wat advies,
Thanks very much

verschillende microvolt verschil met wat?Een verwijzing spanning in uw bestaande circuit?

Als u de toepassing van dit ontwerp, kan ons helpen een hoop.verschillende microvolt is te klein, zelfs groter dan het apparaat lawaai.

FVM schreef:

verschillende microvolt verschil met wat?
Een verwijzing spanning in uw bestaande circuit?

in electronics, usually.

Dit noemt men de versterker
in de elektronica, meestal.In veel toepassingen, UV-en sub-UV spanningen worden versterkt.Het kan ook mogelijk in uw zaak.Als u een aantal belangrijke informatie over het EDAboard leden kunnen helpen.

FVM schreef:

in electronics, usually.
Dit noemt men de versterker
in de elektronica, meestal.
In veel toepassingen, UV-en sub-UV spanningen worden versterkt.
Het kan ook mogelijk in uw zaak.
Als u een aantal belangrijke informatie over het EDAboard leden kunnen helpen.

Er zou kunnen worden gedaan indien ur ingangssignaal heeft freq in kHz bereik, dan kan u gebruik maken van een eenvoudige 2 stadium OPAM CS als tweede fase.Gebruik Hoger W / L voor input PBO's en L van de belasting ABT 20 keer L input.
U wull krijgen input bedoelde geluid van Arnd minder dan 100nV niveau maar als ur freq laag is u waarschijnlijk te gebruiken BiCMOS, gebruik BJT input als zij minder lawaai,
Lees Lage ruis OPAM uit CMOS Analog Circuit Design van Allan Hollberg

bedankt.
Ik moet het gevoel een verschil van enkele UV, en zet hem op "1" of "0", dus ik moet op een met meer dan 100dB te krijgen lage offset en beter geluid prestaties, ik moet kiezen bjt zeggen of NPN PNP als input pairs en voeg extra stages.I gebruik van de vorm van eenvoudige 2 fasen CMOS op, maar wisselen zij-ingang paren met PNP,
het verkrijgen over minder dan 40dB GAIN, ik merk dat alle transistors en bjts werken in de juiste regio, kan je geeft me wat addvices.The stroom door PNP is ongeveer 40uA elke ingang pair op
z'n zender.

U niet te zeggen wat de frequentie van de klok je hebt.Als het niet op een vaste frequentie wat is het bereik van de frequenties.

Sinisa schreef:

U niet te zeggen wat de frequentie van de klok je hebt.
Als het niet op een vaste frequentie wat is het bereik van de frequenties.

Citaat:

Het is ongeveer 50 meg;

Ik begrijp niet wat deze belangrijke

In ruil voor dat nieuwe puzzel deel, kan ik over enkele basical gedachten.Beschouw uw versterker heeft een geluid dichtheid van slechts 1 nV / √ Hz, dat
is gelijk aan het geluid gegenereerd door een 50 Ohm weerstand (een klein bedrag, maar niet onmogelijk te bereiken) en je
bent de verwerking van het ingangssignaal met 100 MHz bandbreedte, u krijgt 10 LV RMS respectievelijk 50 ľVpp lawaai.Het zou 1 / 10 van dit bedrag, als je
in staat
bent om de versterker bandbreedte tot 1 MHz, met impliceert een Q = 50 bandfilter, alleen van toepassing op een signaal van vaste en bekende frequentie.

Oke wat was door FVM is wat u hoeft te doen verminderen de bandbreedte en ook u dont te gaan voor een BJT gebaseerd amp als ur operationele freq in Mhz te krijgen lage ruis.Flicker geluid hoeft niet te worden beschouwd in ur geval (Freq) U moet rekening houden met witte ruis.
Ook als u niet kan verminderen ur BW u zou kunnen proberen te kijken of helikopter kan helpen u.maar het WLD verstaan het gebruik van hogere fereq hakken dan ur huidige!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back