Zet ON / OFF-ethernet data signaal naar de bliksem schade te voorkomen

P

pasicr

Guest
Hi colegue's,
Ik heb wat elektronica ontwerp te schakelen aan / uit 8 draden alle gegevens van de Ethernet-kabel,
Ik gebruik apparatuur (lokaliseren tot zeer hoge toren) met een ethernet-gegevens verzenden en als we thunderstoke (bliksem) Ik moet aanspraak op data kabel loskoppelen, na dat ik weer moet ze aansluiten,
Ik vond sms commando elektronica te sturen commando, maar ik advies nodig wat is de beste manier om alle 8 data draden Swith, relais waarschijnlijk niet?misschien sommige digitale swich IC ...
groeten

Ik denk niet dat relais de honderden kV geproduceerd door een directe blikseminslag zal weerstaan.Uw beste waterdichte methode zou zijn om de kabel loskoppelen en het bewegen heel ver weg van uw apparatuur.

Het is weliswaar arbeidsintensief, maar sluit de kabel aan wanneer u het verzenden of ontvangen van gegevens.

De beste waterdichte methode zou zijn om te converteren van en naar glasvezel en hebben de vezel erg lang.

pasicr wrote:

Ik heb wat elektronica ontwerp te schakelen aan / uit 8 draden alle gegevens van de Ethernet-kabel, ik gebruik apparatuur (lokaliseren tot zeer hoge toren) met een ethernet-gegevens verzenden en wanneer we

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back