Zelf vooringenomen: moeten opstarten circuit ???????

L

ljy4468

Guest
Hallo ik heb een vraag over zichzelf bevooroordeeld circuit In de figuur hebben, het moet opstarten circuit, natuurlijk. Maar als digitale puls wordt toegepast op INP herberg Het moet nog opstarten circuit? Ik denk dat het waarschijnlijk niet ...... ik gelijk heb? please reply me Alvast bedankt

Ik denk dat met de pols, het circuit zal werken, maar waarschijnlijk zal ook enigszins verloren het leuk eigendom. corrigeer me als ik verkeerd ben

Ik niet aan te raden om dit circuit te gebruiken. Stroomverbruik te veel worden afgewisseld met proces hoeken en Vcc.

Self-biased kost tijd op te laden interne knopen voor correctie werking. In eerste instantie zou er onjuist zijn uitgang voor de eerste paar cycli. Als uw doel is een onnauwkeurig comparation of versterking, kunt u gebruik maken dit circuit. Zo niet, dan pls geen gebruik maken van dergelijke circuits. Voor het beantwoorden van uw vraag, zal de vertekening kick starten wanneer Vinn voert, dus up / dn vooroordeel transistor werkt, dus je zult merken, zal het niet snel genoeg reageren op binnenkomende signalen. Als op een Integendeel, Vinn is niet uitvoert, dan is dit circuit zal onverwachts werken, maar niet ten onrechte, want uiteindelijk zal proberen terug te keren naar een stabiele toestand, dus voor een betrouwbare werking, moet je een kick start circuit voordat de Vinn / Vinp komen en betere zorg ervoor dat Vinn kan eerst worden dirigeren. Ook de DC werkpunt voor de vooringenomenheid transistor varieert, zelfs als u hebt geschopt het begon, dus uw resultaten zullen variëren voor elke Vinn / Vinp verschil in voltage worden en je krijgt niet een vrij constant reactie. Ik zou aanraden u gebruik maken van dit soort circuit bij Vinn / Vinp zijn DC-signalen in plaats van AC signalen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back