zeer belangrijk 'Asking for help Dringend.

N

nasser915

Guest
In de naam van ----- Genadevol
Al Salam Alikum O Rahmat ----- O barakatoh.

In de korte inleiding, ik ben undergraduate ingenieur ben ik op mijn laatste
semester, mijn naam is Ahmad Nasser nofal op Hijjawi Faculteit in Elektronica
Techniek
Dept

Op het laatste semester had ik een gebeuren op een project dat is echt geweldig en een
heel nieuw idee Car Kentekenherkenning behulp Image Processing Technology
.
Het was over het gebruik van filters colure, intelligente software voor de bepaling van de meest
waarschijnlijkheden gebieden die kunnen worden LP (kenteken) en het met behulp van OCR (optische
Character Recognition) en neurale netwerk techniek herkent deze plaat en
dan weet de bestuurder van deze auto volgens Databank beschikbaar of afstandsbediening.

Ik maakte meer dan 80% van dit systeem, maar ik moet nog een aantal uitrustingen en
ontwikkelingen ter verbetering van de efficiëntie.

Ik ben op zoek naar sponsors of teamwork
Als u interessante beantwoordt mij en ik zal gelukkig voor je snelle
reactie.
Kunt u mij helpen?

OK!Ik
ben te zien wat je hebt gedaan.Ummm, het klinkt interessant, mij vertellen wat voor soort apparatuur je nodig?
Umm,
kijkend naar het project dat u hebt gedefinieerd hier, persoonlijk denk ik dat alles wat je moet het gewoon een simpele, oh nee kan niet eenvoudig, maar een goede camera.Ummm, natuurlijk de beweging van de plaat kan veroorzaken probleem maar ik denk dat het kan worden opgelost.Vervolgens,
kijkend naar de andere delen van uw systeem, ik denk dat er geen behoefte aan een speciale uitrusting, behalve een goede CPU, Matlab, en?wat meer?aowww, natuurlijk een goede programmeur, plus enkele hoeveelheid ervaring op neurale netwerken en beeldverwerking.kunt u ons vertellen, waar is het probleem precies.
bedankt.

Verplaatst naar Advertising gebied lijkt de beste plaats als dit een verzoek om sponsership,
en niet een technisch vraagstuk of andere EDA gerelateerde materie.

Het is zeker niet een EDA-gerelateerde boek verzoeken

Verplaatst van EDA boek verzoeken gebied.

Kunt u meer details over de apparatuur?Ik heb enige ervaring met behulp van spraak recognization Hmm.

Ik werkte op een soortgelijk project precies 5 jaar geleden!We ontwierpen het een product voor HIGHWAY TOLL ..
Een van de problemen die we came across was de hoeveelheid licht de camera nodig ..Dus we besloten gebruik te maken van een Flash ligh op het moment hebben we de opname van de plaat Op dat moment besluiten we om met een volledige VGA resolutie camera. Tegenwoordig zijn er zelfs nog beter zijn en goedkoper ..Het systeem is een embedded systeem met kleine dedicated pc draait linux ..
Nadenken over .. Vandaag zal ik proberen om met een hoge resolutie camera (1000kx1000k) pixels. Of beter is dit te kunnen doen sotware inzoomen
in plaats van dure optica ..Nou als een aangelegenheid feit i hangt allemaal af wat is het beoogde gebruik van het apparaat!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back