Yahooooo

T

techneut

Guest
Ik was op zoek naar hulp op 802.11 WLAN-verbindingen in een aantal onderwerpen in recente verleden.Dit was niet mijn gebied van belang, maar de eis leidde me naar de link en huisbier sommige antennes ook.Met veel hulp van jullie, Pingy, winderig en anderen, ik eindelijk in geslaagd om de band samen met paar DWL-900AP radio, 1 helical antenne en 1 parabolische reflector.

Bedankt voor alle hulp.Ik was verloren zonder.

Rgds

techneut

Hi techneut,

Congrats!op uw Succes kan je mij
en de rest van de lezers, de details van alle apparatuur en technieken die u gebruikt voor deze prestatie.Br.

Ik denk dat je bent een beetje laat op dit bericht (Het was precies 4 jaar geleden).Dingen zijn veranderd en de uitrusting is nu gemakkelijk te krijgen en goedkoop.Zelf heb ik een upgrade van de koppeling met betere off-the-shelf antennes.Maar als je nog wat advies, kunt u het mij vraagt specifiek in welke sectie je nodig hebt.

Hi techneut,

Thanx voor het antwoord, kan je me de hele scanario en de details van de apparatuur die u gebruikt nu.

Br.

Ik gebruikte DWL-900AP radio met zelfgemaakte parabolische reflectoren.De parabolische reflectoren werden later gewijzigd in off-the-shelf 36db parabolische antennes.I dont remember de merknaam, maar er zijn honderden van deze online beschikbaar.Wat wilt u weten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back