Xilinx ISE 13,2 of welke versie??

A

akeedthe

Guest
Hallo allemaal, ik heb net begonnen met het leren VHDL en al gedoe met tellers, DPRAM en nu RS232. Mijn vraag is, wat ISE design suite zou het meest optimaal is voor gebruik. Ik heb momenteel zijn geïnstalleerd 10,1, maar iemand zei dat 13,2 is echt goed. Een advies? thnx: lol:

Ik ben 13,2 gebruikt voor een tijdje, en tot nu toe I like it. Als u geen van de bestaande ontwerpen die je tegenhouden, dan zou ik kiezen 13.2 op 10.1. Overigens gebruik ik verilog. En als je bent gericht op de meer recente zaken (spartan-6/virtex-6 of nieuwer) dan zou ik zeker gaan met 13.2.

Dank je wel! im met behulp van het op het Spartan3E boord die we gebruiken in uni ... dus ik denk dat zijn best ik probeer 13,2 ryt!

Het merendeel van de Xilinx ISE-versies zal ondersteunen Spartan 3 FPGA, omdat het oude FPGA. zodat u kunt gebruik maken van elke versie. Dus ik stel voor dat je gebruik nieuwste versie van de Xilinx ISE. Het zal minder fouten en meer gebruiksvriendelijke (kan worden). zie deze link voor het downloaden van het 13,2 webpack: [url = http://www.xilinx.com/support/download/index.htm] Xilinx: Downloads [/url]

Als het gebeurt ik ook ise 10.x gebruikt voor Spartan-3e. En ik zou echt aanraden 13,2 over de 10.x en 11.x range. Project navigator had veel te veel interessante weinig bugs rond die tijd. Het soort dat heeft ga je WTF? en dan als enige oplossing moest je project bestanden op te schonen, sluit ise, start ise alleen maar om te kunnen normaal werken. Dus zelfs voor de Spartan-3e ik zou gebruiken ise 13,2. De enige overweging zou zijn de bestaande oude projecten IMO ... Plus, planahead begint te lijken op een redelijke tool door nu ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back