Xilinx EDK 6.1 Bugs

J

jjljajp

Guest
Hoi, Iedereen heeft ervaring met Xilinx EDK 6.1.Er zijn veel bugs.Het is niet eenvoudig om te beginnen met een voorbeeld.Er is geen snelheid rang selectie voor Spartan IIe 600.Wanneer sysnthesis geeft fout 1.Er is geen manier om erachter te komen wat er aan de fout.

Met groet,
NJ

Heeft u SP1 en SP2?.U moet hebben ontvangen EDK 6.2 upgrade cd door nu, maar weet het vereist ISE 6.2

Git

Ja.Ik deed gelden alle servicepacks.Wat is het punt in gerting meer en meer nieuwe versies, indien een huidige versies niet werkt?.Niemand kan een upgrade naar een nieuwe versie zeer vaak zelfs de nieuwere versie is gratis.Ik wil niet proberen met alle versie gewoon te kennen, indien zij daarbij een bugs.

NJ

Klinkt als u niet probeert om het te doen werken.Het doel van de upgrade naar 6.2 is omdat, naast de nieuwe functies, het lost een hoop bugs.Wat bugs dwars zit?.Ik
ben niet met een of meer problemen, met 6.1SP2 of 6.2

Git

Dank u voor uw antwoord.Ik gebruik Dev.Kit van MEMC met Spartan IIe met 600.000 poorten deivce.Ik heb geprobeerd om een demo-programma van Memec voorbeelden.Ik heb de fout maken :***[ implementatie / system.ngc]
Fout 1.Maar ik kon compileren, als ik kiezen voor het apparaat met 300.000 poorten.De snelheid rang pull-down menu voor 600 apparaat is leeg.Kunt u mij helpen wat kan het probleem?

Met groet,
NJ

Ik herinner me steeds een zeer vergelijkbare fout (misschien zelfs een en dezelfde) met EDK 3.1.Ik kon niet achterhalen wat het probleem was dus ik geïnstalleerd ISE EDK op een andere computer en het werkte zonder problemen.Ik stel voor dat je probeert hetzelfde en zien wat er gebeurt.

- Jayson

raylay schreef:

Ik volg de EDK6.1 tutor.when i genereren netlist, de fout komen,

-------------------------------------------------- --------------(Console Aanmelden)

Project geopend.

Commando bash-c "cd / xygdrive/e/temp/XilinxReferenceSystems/plb_ssp3_v1_00_a /; make-f system.make netlist; exit;" Gestart ...

Creating systeem netlist voor hardware specificaties ..

platgen-p xc2vp7fg456-6-lang VHDL-st xst system.mhs

Release 6.1i - platgen EDK_G.12

Copyright (c) 1995-2003 Xilinx, Inc Alle rechten voorbehouden.FOUT: MDT - Ongeldig doelsnelheid '-6'
FOUT: MDT - platgen mislukt met fouten!Done.
make: *** [implementatie / system.ngc] Fout 2
Gedaan.-------------------------------------------------- -----------------------

maar ik kon niet wijzigen doelsnelheid optie!Dank u voor uw advies!

Deïnstalleren ISE & EDK.Delete (Verwijderen) de directories.Re-install ISE & EDK.Het probleem zal worden opgelost.

NJ

jjljajp schreef:

Deïnstalleren ISE & EDK.
Delete (Verwijderen) de directories.
Re-install ISE & EDK.
Het probleem zal worden opgelost.NJ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back