wordt met meerdere geïnteresseerd is danguruous?

S

sagar474

Guest
Is het gevaarlijk om een ​​multi-belanghebbende persoon als ik zijn? Ik ben 22 jaar oud. Ik kan vertrekken met uit een van deze. is er een fout in deze. of kan ik mooie kans? of ik ben een Eadiot? Ik ben geïnteresseerd in de natuurkunde. Elektronisch circuit te ontwerpen. (Die ik heb gemaakt robots, versterkers ....)( digitale en analoge) Programming. C, C + + Java ASM. (Ik heb ontwikkeld Physics engine, Games ....) Beeldverwerking (Ik heb gedaan wat beeldverwerking werk in OpenCV en matlab). Computer Networks. (Inzicht in de werking van computer netwerken en internet) Web ontwerpen. (Dat is het begrijpen van de werking van de webpagina's.) Business. Astronomie. (Ik heb veel ideeën sinds kind motorkap zelfs nu ik altijd aan denken 's nachts heel sterk) Animatie (ik heb heb veel geweldige animatie werk sinds mijn kind kap) VHDL, Verilog. Fotografie. film maken. (korte films .... nog niet) ......

Je bent niet alleen. Ik leed bijna dezelfde ziekte bij mijn jeugd, maar nu ben ik genezen. + + +

Ik ga akkoord, je bent niet alleen. Maar van de zonnige kant, heb je alleen 3 tot 5 jaar tot zorgen over te maken. Er is niets meer dan een zielige man in zijn 30's met een familie die niet weet wat hij gaat doen om hen te steunen, om hen het leven dat hij zou dromen. Vergeet niet dat dwars door technologieën nuttig zijn - net als een natuurkundige die wordt een arts en ontwikkelt nieuwe imaging technologieën. John

Ik denk dat de interesse in veel is een goede zaak, zolang u het beheer van uw tijd. Een persoon die veel over een ding weet dat het niet zo goed van een prater als een persoon met meerdere belangen.

Wat je ook doet op dit moment, het bijna zeker niet zijn wat je je hele leven doen. Een sociaal commentator zegt: Stel uit op het hoogste wat je kunt doen, waar u het meest moeilijk te vervangen doen. Je bent in een positie om je talenten te combineren in een project dat de totale integratie van alle onderdelen vereist. Overwegende dat het als er meerdere mensen bezig, kan het niet worden afgerond, of het zou inefficiënt worden gedaan. Zeggen, een kunstmatige orgaan op te bouwen. Of verbeteren van een bestaand ontwerp. Om microbots bouwen en programmeren. Om iets te doen met deze spectaculaire recent ontdekte verbindingen, zoals grafeen. Enz. Er zullen momenten zijn je willen dat je niet hoefde te werken voor een baas. Maar als u uw eigen bedrijf, dan moet je een heleboel dingen die niet zijn wat je graag doet beheren. Er is geen eenvoudige oplossing. Probeer uw werk te beschermen. Tenminste voor een tijdje. Dit is niet altijd 100% haalbaar. In principe betekent dit dat u moet een kans om te profiteren van uw inspanningen, voordat iemand anders het doet of met uw toestemming of zonder.

U moet zich te ontdoen van het zo snel als je kunt en focus op een ding waarvan je weet dat de beste en willen doen. [Url = http://www.chitownbootcampsblog.com/chicago-weight-loss] chicago gewichtsverlies [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back