witte en 1 / f ruis, randn MATLAB

U

usualsuspect

Guest
In MATLAB

a = randn (1,1000) resulteert in een vector van 1000 elementen met een Gaussiaanse distributie, gemiddelde = 0 en variantie = 1.

b = cumsum (a) wat is "B"?Het lijkt zinloos.

c = sqrt (cumsum (a. ^ 2)) Als "a" witte ruis, dan is "C" 1 / f ruis?Hoe is de gemiddelde en de variantie van de "c" in verband met dat van "een"?

Bedankt.

U bent genereren (a) in uw eerste stap,

nu, op basis van uw aanvraag kunt u gebruiken.enigerlei wijze, cumsum (a) is een vector met de cumulatieve som van de elementen van een, dit is afhankelijk van de hulp van matlab.

in uw tweede stap, zei u dat (b), is zinloos.Mijn vriend, dit is afhankelijk van uw aanvraag
de eisen, kan worden uw applicaties vragen u om een cumulatief aantal aan uw geluid vector!

aan het eind, kunt u meer duidelijk, zodat kan worden wat een ander kan je helpen meer en meer?

groeten

Door gebruik te maken van "cumsum", dwz het integreren (of accumulatietoestand) Ik probeerde om iets dergelijks op een ideale 1 / f ruis.Echter, dit is waarschijnlijk niet de juiste manier te doen.

Als voorbeeld nemen vector a = randn (1,1000) vertegenwoordigen de periode van een klok waargenomen van meer dan 1000 cycli (periode tot periode jitter), nu als ik het synthetiseren van een klok golfvorm met deze willekeurige periode; de FFT van de klok golfvorm, verwijder de hamonics van de klok, ik
ben links met witte ruis, waar kan ik het berekenen van de geluidsoverlast macht en moet ik de variantie van mijn oorspronkelijke vector.

Omdat elk element van vector "a" is onafhankelijk (memoryless), het lawaai is wit, dat
is waarom ik begon na te denken over accumulatietoestand, dan
ben ik verward door wat krijg ik als ik "integreren" een vector met Gaussiaanse distributie.

Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back