wilt dat uw advies-am-ontvanger

A

amriths04

Guest
Hallo vrienden,
Ik wilde alleen om je advies voordat ik kan uitproberen.
Ik ben van plan het bouwen van een eenvoudige ben ontvanger in een "brood board '.

Mijn idee is om eerst een
1) antenne (ongeveer 1m)
2) afgestemd circuit (L | | C (var)).
3) deze uitgang wordt gegeven aan een dubbele etappe (BC 107 bjts), met gain = 100 * 100 = 10000, zodat het goed wordt versterkt.
4) Dit versterkte uitgang wordt dan gegeven aan een envelop detector. (Met behulp van een germanium diode en R-en C-combinatie).
5) deze uitgang wordt vervolgens verstuurd naar een andere in een fase versterker.
6) de output is afkomstig uit luidsprekers.

mijn twijfel is, of mijn logica is juist?is er een praktisch probleem in de bovenstaande stappen?of enige andere alternatief?

dank u bij voorbaat,
amrith.s

amriths04 wrote:

Hallo vrienden,

Ik ben van plan het bouwen van een eenvoudige ben ontvanger in een "brood board '.Mijn idee is om eerst een

1) antenne (ongeveer 1m)

3) deze uitgang wordt gegeven aan een dubbele etappe (BC 107 bjts), met gain = 100 * 100 = 10000, zodat het goed wordt versterkt.

4) Dit versterkte uitgang wordt dan gegeven aan een envelop detector. (Met behulp van een germanium diode en R-en C-combinatie).

5) deze uitgang wordt vervolgens verstuurd naar een andere in een fase versterker.

6) de output is afkomstig uit luidsprekers.mijn twijfel is, of mijn logica is juist?
is er een praktisch probleem in de bovenstaande stappen?
of enige andere alternatief?dank u bij voorbaat,

amrith.s

oh, maar wat is dat directe type ben?
amrith.ssinip wrote:amriths04 wrote:

Hallo vrienden,

Ik ben van plan het bouwen van een eenvoudige ben ontvanger in een "brood board '.Mijn idee is om eerst een

1) antenne (ongeveer 1m)

6) de output is afkomstig uit luidsprekers.mijn twijfel is, of mijn logica is juist?
is er een praktisch probleem in de bovenstaande stappen?
of enige andere alternatief?dank u bij voorbaat,

amrith.s

amriths04 wrote:

amrith.s

maar zal mijn idee werken aan een brood boord?zal er een frequentie problemen? (zoals brood boord capaciteit of iets dergelijks?)

bedankt,
amrith.s

sinip wrote:amriths04 wrote:

amrith.s

amriths04 wrote:

maar zal mijn idee werken aan een brood boord?
zal er een frequentie problemen? (zoals brood boord capaciteit of iets dergelijks?)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back