willen eigen NIOS Development Board te maken voor het leren

H

hiclickme

Guest
Hallo
Ik wil leren FPGA en NIOS II.En ik wil mijn eigen ontwikkeling boord te maken voor het krijgen van start.Ik heb gewoon een basis systeem.Kunt u mij vertellen hoe om het verkrijgen van start en vertel me waar kan ik een schematische voorstelling?
voor NIOS II, die chip moet ik kiezen?cycloon of startix?
Mijn uiteindelijke doel is mijn eigen ontwerp PDA met mijn FPGA board.
Bedankt!

schematische voorstelling van de evaluatie aan boord, die te gebruiken om de NIOS (II) implementate op de FPGA en meer verwerkingseenheden, kunt u op Altera website of als je de NIOS (II) IDE, heb je het schema van de evaluatie en de raden van bestuur van Cyclone Stratix.
met de schema's van de evaluatie planken kunt u schema van uw basis-systeem.

Ik heb mijn eigen schema's van de cycloon gebaseerd boord - hij is niet uitgevoerd NIOS, maar ik ben zeker dat kon.Het enige wat ik mag ontbreken is SDRAM (ik gebruik in plaats daarvan SRAM).

http://via.dynalias.org

hoi!jdhar
Ik kan toegang tot de hoofdpagina
maar
/ hw / ...is niet toegankelijk
zo zou u kunnen nagaan de links?
dank u en uw ontwerp

Dat is vreemd's - kunt u opnieuw proberen?Ik kan toegang tot het prima, en ik zie dat andere mensen Acessing het ...heeft u de schema's van mijn referentie-ontwerp?

Dank u allen.Vergelijking van de prijs van PCB DIY een elementaire cycloon gedaan boord, kies ik het laatste.Ongeveer 75 USD voor een cycone bord met EP1C6T.
Nou, natuurlijk zijn alleen voor een snelle start.Ik zal mijn eigen boord na kan echt verwerken dit nieuwe apparaat.

Ik gebruik de FPGA raad van EP1C6. En het kan draaien de Nios standaardsoftware (ex.hello_led).Als u wilt uw PDA de EP1C6 ontwerp misschien beperkt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back