Wilkinson power splitter

P

prulikowski

Guest
Hello All,
Ik vraag me af of het mogelijk is (denk ik zou moeten zijn) tot breedband multisectional Wilkinson macht divider ontwerp / combiner met ongelijke machtsverhoudingen splitsen.Ik vond veel papier over het onderwerp, maar ze behandelen over multisectional ontwerp van gelijke split scheidingswand of enkele gedeelte ongelijk verdeeld.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.

Pawel

Ja dat kan.je hoeft alleen maar het berekenen van de matching.
Dit wordt vaak gebruikt bij het voederen van netwerken voor arrays waar men moet de uitvoering van een kaars in de opening van de array naar laag sidelobes genereren.

hoop dat helpt

kato01 wrote:

Ja dat kan.
je hoeft alleen maar het berekenen van de matching.

Dit wordt vaak gebruikt bij het voederen van netwerken voor arrays waar men moet de uitvoering van een kaars in de opening van de array naar laag sidelobes genereren.hoop dat helpt

Ik denk niet dat ik ooit heb gezien 'papieren' op dat.
wat je hoeft te doen is om de bevoegdheden te berekenen op elke uitgang van de haven.In microstrip spanning is hetzelfde op zo van de macht verhouding vindt u de verhouding tussen de impedantie op de kruising.dan moet je elke wedstrijd poort tot 50 ohm
het enige verschil tussen de symmetrische en asymemetric is de macht verhouding tussen de output poorten.
Zorg ervoor dat u deze nummers normaliseren, zodat het ingangsvermogen: 1.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back