Wilkinson Power Divider

R

raed_microwave

Guest
Hi guys,

Ik heb twee ontwerpen van drie wijze ongelijk Wilkinson macht divider met divisie ratio van 1:2.5:2.5 in Microstrip topologie in het midden frequentie van 2,14 GHz, deze verdelers nodig zijn voor het ontwerpen van Doherty versterker:::: Ik
ben alwesy lijden van de verschuiving van het midden frequentie tijdens het simuleren door dynamiek, bijvoorbeeld verschuiving naar het hogere frquency.Dus ik wana dit probleem op te lossen .... neem dan iemand enig idee over de oplossing van dit probleem is mij, en ik wana ook te weten wat de reseans van het verschuiven van centrum frequentie.

Thanks in advance

** Ik heb de lay-out van het ontwerp en de simulatie resultaten van bezinning coëfficiënten **
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

XXI wiek przyniósł nam wiele przydatnych urządzeń, bez których dziś nie wyobrażamy sobie życia. Jednym z najbardziej docenianych jest telefon komórkowy, który na przestrzeni wieloletnich zmian, stał się wielofunkcyjnym smartfonem. Jego funkcja jest bardzo zbliżona do tej jaką pełni komputer.

Read more...

Hallo,Het kan worden veroorzaakt door veel factoren, zoals gaas of diëlektrische materiaal details ...
U voegt uw DXF bestand met e Dilectic Layer & frequentie details zal ik contact op met Sonnet em ...--- --- manju

Manjunatha_hv schreef:

Hallo,Het kan worden veroorzaakt door veel factoren, zoals gaas of diëlektrische materiaal details ...

U voegt uw DXF bestand met e Dilectic Layer & frequentie details zal ik contact op met Sonnet em ...--- --- manju

Als ik
me niet vergis, ik dacht dat elan kunnen exporteren van het bestand in Gerber, dxf, enz. Ik
heb geprobeerd het voor.Heb bestand> export dan op de dropdown menu dat zegt Gerber, wijzigen dat dxf bestand vervolgens de naam van het zo manju kunnen simuleren van jou in sonnet.Laat weten wat uw manju substraat is.

thered schreef:

Als ik me niet vergis, ik dacht dat elan kunnen exporteren van het bestand in Gerber, dxf, enz. Ik heb geprobeerd het voor.
Heb bestand> export dan op de dropdown menu dat zegt Gerber, wijzigen dat dxf bestand vervolgens de naam van het zo manju kunnen simuleren van jou in sonnet.
Laat weten wat uw manju substraat is.

Hallo raed,

Het
is OK ik begrijp ...
Maar de reden voor mij om te vragen dit is de structuur discontinuïteiten & scherpe randen
en ik vermoed de maas die zeer belangrijke factor voor deze simulaties ...

Ook ik constateren dat hun is geen indicatie van weerstanden ... zijn ze opgenomen in de simulatie (DYNAMIEK)?Ik denk dat je kan worden gebruikt in de ADS-circuit schema rechts ....

Het is moeilijk te debuggen van dit probleem ... tenzij paar em simulatie stopcriterium expiriments ...
Als u denkt kunt u e-mail me op manjunatha_hv (at) ieee.org--- --- manju

Manjunatha_hv schreef:

Hallo raed,Het is OK ik begrijp ...

Maar de reden voor mij om te vragen dit is de structuur discontinuïteiten & scherpe randen en ik vermoed de maas die zeer belangrijke factor voor deze simulaties ...Ook ik constateren dat hun is geen indicatie van weerstanden ... zijn ze opgenomen in de simulatie (DYNAMIEK)?
Ik denk dat je kan worden gebruikt in de ADS-circuit schema rechts ....Het is moeilijk te debuggen van dit probleem ... tenzij paar em simulatie stopcriterium expiriments ...

Als u denkt kunt u e-mail me op manjunatha_hv (at) ieee.org--- --- manju

kspalla schreef:

Mag ik u vragen om het bedrag van de ADS-model?

Oke,
Verschuiving van de frequentie is voornamelijk te wijten aan de lambda / 4 golf lengte.In het schema hebben we een loket en op basis van deze simulatie zal hebben sommige resonantie freq.
In de lay-out nu de weerstand is van contact dan de effectieve lengte is verminderd en dat de frequentie verschuiving.
Speel met de lengtes van de macht divider en ik ben er zeker van dat je kunt krijgen terug de gewenste resonantie frequentie.

Hi Kspalla,

Dank u wel, voor het proberen om me te helpen en ik hoop dat na realisatie zullen er goede resultaten met een louche frequentie

groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back