Wilkinson Power Divider EM Simulatie in Microwave Office

D

drewcam888

Guest
Dus ik heb mijn Wilkinson power divider ontworpen en gesimuleerd.Nu wil ik het uittreksel van de schakeling op een EM simulatie met behulp van MWO EMSight.Het probleem is dat MWO niet herkent mijn dunne film weerstand in de EM simulator.Is er een manier om MWO zien dat de dunne film weerstand.Ik wil niet gebruik van een andere simulator, zoals sonnet.

De TFR is standaard ingesteld op de NiCr laag.Als je aan het doen zijn een EM Extractie moet u in de Stackup element en een nieuwe definitie impedantie en materiaal (misschien Tan bij 50 ohm / vierkant).U kunt vervolgens de kaart NiCr laag op een EM laag met behulp van dat materiaal.Let op de TFN element heeft een contact-laag van Metal 1 dat ook moet worden toegewezen aan een dirigent.Je moet heel voorzichtig zijn om ervoor te zorgen dat je lay-out is op het net en je EM grid wedstrijden up.In dit voorbeeld heb ik bijgevoegd, om wat voor reden de EM-extractie is het verschuiven van de lijn van 1 / 2 rooster.Ik
weet niet zeker wat er mis is, maar je moet oppassen voor dit soort dingen.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

kunt u een nieuw materiaal in de ruimte met een weerstand van 100 ohm / mm ² en een 1 * 1 mm rechthoek voor de weerstand.U moet toevoegen kussentjes voor het solderen aan beide uiteinden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back