wijzigingen in het ontwerp - IC Compiler

E

erezb84

Guest
Hallo iedereen, veronderstel ik heb finishplaats, de klok boom en routepunten. maar nu wil ik een verandering in mijn ontwerp (bijvoorbeeld - plattegrond formaat) te maken, moet ik de hele stroom helemaal opnieuw, of er zijn commando's die de veranderingen bij te werken. bedankt.

Niet te veel ervaring met ICC, maar meestal moet je gewoon alles opnieuw vanaf het begin

Als u een logische wijzigingen in het ontwerp te maken als u doorgaan maar houd sommige delen van de IC hetzelfde. Uw kunt proberen incrementele ontwerp. Ik neem aan dat je met behulp van synopsys.

mijn vraag was over het wijzigen van de plattegrond .. formaat bijvoorbeeld niet logisch veranderingen .. en wat bedoel je met "Uw kunt incrementele ontwerp proberen"? en ja, ik gebruik Synopsys. bedankt.

Als uw plattegrond verandering slechts in een dimensie naar de modules die worden gemodificeerd en alleen veranderen die voor de nieuwe plattegrond. U kunt de module plattegrond vervolgens vast te stellen en aan te vullen (incrementele flow). In het geval dat u wilt beide dimensies te veranderen dan kunt u net zo goed opnieuw alles.

Ik denk dat je bij elke stap zonder twijfel opnieuw te doen. omdat uw ontwerp plattegrond veranderd, zodat de pin locaties en chip grootte veranderd, en de klok en timing veranderd, dus je moet herontwerpen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back