Wie kan mij een perl programma?

L

LYU

Guest
bij de verificatie van een ontwerp, perl kan worden gebruikt voor het verhogen uw efficiency

Het hangt af van jezelf :)
ja, is perl script zeer nuttig bij het ontwerp, verificatie

LYU wrote:

bij de verificatie van een ontwerp, perl kan worden gebruikt voor het verhogen uw efficiency

hoe precies kan perl gebruikt worden op het moment van de verificatie?een ding wat ik weet is het automatisch simuleert de gewenste testbench voor een bepaalde test case, en kunnen vergelijken van de output waarden, maar dit zal meer relevant als mensen zeggen, die al heeft gedaan.

eeeraghu wrote:

hoe precies kan perl gebruikt worden op het moment van de verificatie?
een ding wat ik weet is het automatisch simuleert de gewenste testbench voor een bepaalde test case, en kunnen vergelijken van de output waarden, maar dit zal meer relevant als mensen zeggen, die al heeft gedaan.

Dankzij de heer Omara, het was zeer nuttige informatie over het geven van een van de reden waarom perl gebruikt wordt in ons vakgebied.Maar tot mijn dubbelzinnigheid kan de perl beroepen modelsim of anders een andere simulator of synthesizer en simuleren dienovereenkomstig aan om het instrictions gegeven op de perl-code?wat ik geloof is het gedaan kan worden maar hoe?

Elke manier bedankt voor de hulp

Groeten
Raghu

eeeraghu wrote:

Dankzij de heer Omara, het was zeer nuttige informatie over het geven van een van de reden waarom perl gebruikt wordt in ons vakgebied.
Maar tot mijn dubbelzinnigheid kan de perl beroepen modelsim of anders een andere simulator of synthesizer en simuleren dienovereenkomstig aan om het instrictions gegeven op de perl-code?
wat ik geloof is het gedaan kan worden maar hoe?

modelsim ondersteuning tcl ook, is perl meestal uesd in back-end

het verificatie, perl grote schaal wordt gebruikt
maar in de synthese Tcl de voorkeur.

Dear all,

Bedankt voor ur suggesties met betrekking tot dit, en dankt de heer Omara, kunnen we gebruik maken van de DO-bestand in modelsim, dus we kunnen alle testbenches in oe lopen gaan,
Maar wat ik eigenlijk wilde doen in Perl

Er zou een verschillend aantal testcase voor verschillend aantal testbenches voor een bepaald ontwerp,
dus nu als ik een ontwerp met behulp van een testbench simuleren en het gebruik van een bepaalde test enkel geval, kan ik gebruik maken van een geautomatiseerd perl scripts die vraagt om wat voor soort testcase om te draaien met een bepaalde periode van tijd,
of anders Ik wil alle testcases een run na de andere in een keer, kan dit worden gedaan in perl.

Alles is goed dat wil zeggen de selectie van de testcase en andere ding, maar ik ben niet in staat om modelsim opdracht uit te voeren.

Bedankt nogmaals

eeeraghu wrote:

Dear all,Bedankt voor ur suggesties met betrekking tot dit, en dankt de heer Omara, kunnen we gebruik maken van de DO-bestand in modelsim, dus we kunnen alle testbenches in oe lopen gaan,

Maar wat ik eigenlijk wilde doen in PerlEr zou een verschillend aantal testcase voor verschillend aantal testbenches voor een bepaald ontwerp,

dus nu als ik een ontwerp met behulp van een testbench simuleren en het gebruik van een bepaalde test enkel geval, kan ik gebruik maken van een geautomatiseerd perl scripts die vraagt om wat voor soort testcase om te draaien met een bepaalde periode van tijd,

of anders Ik wil alle testcases een run na de andere in een keer, kan dit worden gedaan in perl.Alles is goed dat wil zeggen de selectie van de testcase en andere ding, maar ik ben niet in staat om modelsim opdracht uit te voeren.Bedankt nogmaals

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back