Wie kan converteren LVS-bestand?

L

loverrf

Guest
Ik wil converteren LVS bestand (Dracula LVS bestand diva LVS-bestand)
omdat vormgieten suporter bieden Dracula LVS bestand.
maar ik heb diva LVS licentie.

please help me.

In de C (at) de & ce inst (at) ll directory/tools.sun4v/dfII/bin, vindt u een uitvoerbaar bestand: DraculaToDiva.
Het gebruik als hetzelfde als de PDR (at) CUL @.
Het kan converteren de Dr (at) cul @ commando bestanden naar Div @.

Hallo,

Zijn er hulpmiddelen ter ondersteuning van diva2dracula?of Assura2dracula?

Thx.

Ik
ben niet zeker.
Zoals ik weet,
is tot nu toe zijn er geen dergelijke tools.

dank u voor uw opmerking.
Ik ben bekend met Cadence tool.
Ik open Conversion Tool Box uit Cadence belangrijkste vensters' tool manu
maar, ik kan het niet vinden DraculaToDiva.
Kunt u uitleggen DraculaToDiva's gebruik in detail?

Hoi, loverrf
Ik kan het niet vinden van de dracula2diva in de IC443 of IC50,
Alleen is het misschien aan invertsuiker, door de mens.

Hoi, visualart, leuk je te ontmoeten op dit onderwerp.
De "DraculaToDiva" niet in Conversion Tool Box.
Het is gelegen aan uw "c (at) vertrouwen installatie directory/tools.sun4v/dfII/bin/DraculaToDiva", indien u hebt geïnstalleerd diva.

Hi sulifen.
Ik heb nog een vraag?
betekent "dracular2diva" convert dracular Regels voor diva LVS Regels perfect?

Helaas, zelfs de "DraculaToDiva" is gemaakt door Cadence, maar het omgerekende Duik regels bestand niet kan draaien direct.
Meestal moet u vast een paar syntaxisfouten door handleiding.Bijvoorbeeld, de ingang lagen naam, dient te worden als hetzelfde als de tech-bestand definitie.

Om gebruik te maken van "Diva" LVS, moet u gebruik te maken van de "Componist" om de toegang van uw ontwerp (schematisch), "Diva" gebruik dat in plaats van netlist.

Sorry, mijn ervaring met drac2diva is uit 1995.Ik had om een 1.6u CMOS regel bestand.Kunnen vertalen 95% van de uitdrukkingen.Na een blik op de resterende 5% van meningsuiting Ik begrijp dat de builtup de regel bestand gebruikt de onderliggende semantische van Dracula.Ik moest handmatig invoegen verklaringen van diva die exact de gevallen van Dracula.Dat de neiging zeer tijdrovend.Na twee weken begin ik tot het herschrijven van de volledige regel bestand in diva omdat ik bekend met.Ik cross gecontroleerd sommige modellen Ik vond de verschillen in beide regels bestanden.Op lijkt dat er nog 3 regels.Een regel tekst in de beschrijving, een in Drac, de andere in-diva.De verschillen waar aanvaardbaar omdat de goudkleurige contact op met Drac werd gemaakt toch.Met kaliber Ik vond meer overeenkomsten met de diva.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back