Wie heeft ervaring op het gebied van design Microstrip koppeling?

N

Needbias

Guest
wie heeft ervaring op het gebied van design Microstrip 90-mate hybride (geen gebruik van lange koppeling) voor de bandbreedte van 4:1 of groter, ik wil gewoon weten hoe om te beseffen dat? thx.

Hoi, vividsoft
4:1: de verhouding tussen de hoogste en freq
freq laagste in de hele band

Je beste en alleen inzetten voor het gebruik van beide

(1) Hybride ring of rat-race-of

(2) Branch lijn hybride,

Beide zullen de vereiste kwadratuurformule fase u na en worden gewoonlijk gebruikt voor een evenwichtige versterker en mixers enz..

Ja odyseus
maar met een bijkantoor of een rat race kun je een 20% BW.De oplossing zou kunnen vinden in een aantal artikelen met die structuren gewijzigd.Maar deze voegt enkele problemen bij het ontwerp.Ik denk dat het geen eenvoudige taak.
Mazz

Ik ben het eens met Mazz's viewpoint.There heeft enkele artikel over het maken van een 3-dB Microstrip (niet striplijn) hybride met behulp van gemodificeerde ratrace
structuur met een octove bandbreedte te realiseren, maar het zal enige difficulity.

U kunt gebruik maken van een dubbele tak lijn hybride, er zijn heel goede boeken over het onderwerp,
de bandbreedte van de doubble tak is groter dan de 90 graden lijn tak hybride dus het moet passen bij uw behoeften, als u niet kunt vinden literatuur mail me en ik vind het in een paar dagen.

Groeten

Welke informatie heb je op een dubbele lijn tak koppeling moet dat de fase en kan je-3db van beide nog?

Bedankt

Ik heb een fractale rat race koppeling waar
de bandbreedte wordt verhoogd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back