werkt op 1MHz, maar niet boven 10MHz

S

srinivasa

Guest
Hallo ik ben geconfronteerd met een probleem in mijn project. i aangesloten circuit, en datasheets. In mijn kring toen ik een signaal van 1 MHz toe te passen bij J2 (BNC connector) en ik zie het uitgangssignaal is blokgolf (LVDS-signaal) op U23 pinnen 2 en 3 op oscilloscoop e.When i van toepassing een signaal boven de 10MHz i ben niet in staat om de blokgolf te zien, maar een driehoekige golf en spanningsniveaus zijn in millivolts.the uitgangssignaal moet blokgolf (0 tot 3V met betrekking tot de GND) zijn. Help me indien men weet de oplossing. Dank bij voorbaat Srinivasa

Welke waarden zijn R33/R34/R35? Wat amplitude & offset is uw input signaal? Keith.

Hoi, sorry om te vragen, maar wat voor soort ruimte sondes bent u gebruikt? Als het 1:1 (of overgestapt op 01:01 _has een bandbreedte van ca.. 20MHz ...), of is een bandlimit filter overgeschakeld naar 20MHz? Btw, waarom heb je U22 van 5V supplyed? Een andere vraag: is het niet zo, dat voor het goed testbaarheid moet je een 100 Ohm belastingsweerstand op de diff-of LVDS uitgang toe te passen? :) K.

Wat is de uitgang van de comparator voor de 10MHz blokgolf input? Als je ziet dat het hetzelfde is als de output voor de pinnen 2,3 dan misschien het probleem is je comparator. Zoals je ziet een blokgolf om te zetten in een lage spanning driehoekige golf, wat je ziet, kan uw voeding rimpelspanning worden. U kunt dit controleren door het meten van de frequentie van de driehoekige golf. De datasheet van de comparator suggereert het gebruik van een 10 nF aanbod bypass condensator en je hebt gebruikt 100 nF, maar dit kan niet je probleem.

Een LVDS driver is niet bedoeld om een ​​3 V blokgolf te geven. De opgegeven productie is ongeveer 300 mV "Low Voltage Differential Signal" in een 100 ohm, als de datsheet verduidelijkt.

R33 = 18.7K en R34 = 1k, votage divider geeft een 0,25 V (op pin 3) en spanning toegepast op J2 is 6 dB (1.262Vpp, sinusgolf) Ik ben de LVDS signalen (per stuk) te meten met betrekking tot de GND. voor 1MHz uitgang is 0 tot 3,3 V blokgolf. De Osilloscope heeft 100MHz bandbreedte. Alle technieken zijn er om het signaal of een circuit of de te volgen procedure hoe de hoogfrequente signalen te meten. Mijn eis is om een ​​6dB, 30MHz sinus toe te passen en te krijgen 3.3V (met betrekking tot de GND, niet het differentieel) aan de uitgang. i bevestigd hetzelfde circuit met weerstanden waarden

Probeer het toevoegen van een 100 ohm aan de LVDS-uitgangen. Je krijgt niet een 3V-signaal uit de LVDS - dat is wat LVDS over gaat. Kon je gewoon gebruik maken van de comparator uitgang misschien? Krijg je de juiste signalen uit de comparator op 10MHz? Keith

Hallo Srinivasa, zou ik zeggen; van toepassing pls een referentie spanning van ca. 2,5 V op pin 3, maar met enkele goede omzeilen als 100nF X7R type en een AC-gekoppeld ingangssignaal. Is uw sinusgolf signaal GND symmetrisch? Als je zegt: ". Ik ben de LVDS signalen (per stuk) te meten met betrekking tot de GND van 1 MHz uitgang is 0 tot 3,3 V blokgolf." > Je middelen op LVDS31/pins 2 & 3? Ik denk dat het inpossible_as zei Frank & Keith ook! LVDS is per default / standaard een signaal / puls tussen 1,1 ... 1,3 V (rond hes drempel van 1.24V) ... Misschien is wat mis bij Power & G / Gb pinnen Zoals gezegd ook: check pls eerst de comparator uitgang alleen (gescheiden van LVDS31) voor uw 30MHz! Ik denk, dat je comparator niet werkt in reality_so ver Uref bij 0,25 V is-kan dat niet. Het moet een drempel wat in overeenstemming van het ingangssignaal rail is. Zoals gezegd, is naar mijn mening is het beter om Uref gebruiken op 2.5V & AC gekoppeld input_than de vervalsing van de duty cycle kleinere ook als in deze situatie :)... Goede vooruitgang! K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back