Welke universiteit heeft een stevige achtergrond voor analoge IC desigh

J

jennifer

Guest
Weet iemand die univerisyt een goede PhD programma voor analoge IC desigh.Is een zekere mevrouw genoeg voor analoge IC desigh?Is het een goede toekomst hier in de VS?

Ik heb gehoord dat de Stanford en de Universiteit van Californië in Berkeley zijn goed.Kijk in de IEEE Journal of Solid-State Circuits voor de scholen in verband met elk papier.

Mijn advies is: hoe meer je weet (uit naar meer school) het beter af bent u in uw beroepsleven.

Goede analoge ontwerpers hebben altijd de vraag en ik vermoed dat ze altijd zullen zijn.

Het
is een beetje anders uit digitale (HDL) werk in dat het bedrijf dat u na zich Universiteit begint je af over wat er bijna een uitgebreid leerlingwezen.Er
is een hel van een partij over het onderwerp dat uw universiteit Natuurlijk zal het niet hebben - de gaten in je kennis kan alleen worden ingevuld door nauw samen te werken met ervaren ontwerpers.

U moet meer in je eerste jaren in de industrie dan zult u tijdens uw cursus, dus wees voorzichtig bij het aanvaarden van je eerste baan.Doel voor bedrijven met een goede reputatie als Nationaal Semi, Maxim, enz.

Wel twee keer bedenken voordat ze aan het werk voor sommige opstarten.

Ik ben het ermee eens,

goede analoge ontwerpers zijn vrij zeldzaam.Ongeacht uw mate je meer zichtbaarheid vrij snel als je weet wat je aan het doen zijn.

Ten aanzien van de school: Berkeley, Stanford, de staat Washington, CMU

Nathan

Ik denk Tamu is heel goed als analoog.Sommige anders over Stanford, UCLA, UCB, OSU ook top5 in mijn opinie.

CMU is Carnegie Mellon University
OSU is de Oregon State University

hallo

mijn vraag zal alittle beetje anders

Ik ben op zoek naar goede scholen die goede Profs in fysieke laag communicatie
sommige dingen als ruimte-tijd verwerking, multi-user detectie, Estimation
codering, foutcorrectie, enzovoortthanx veel

UCSB - Universiteit van Californië Santa Barbara - Ref.Pro.Steve Long
[uitstekende analoge IC RFIC Curriculum]

Ik denk niet dat, in het univs, er
zijn een paar goede onderzoeksprojecten op analoge IC-ontwerp,
met name op de PhD-niveau.het probleem is weinig nieuwe theorieën nodig zijn voor de analoge IC tijdens de komende 30 jaar.technieken niet kunnen bieden u een PhD

Nooit studie een analoge IC-cursus in het Verenigd Koninkrijk voor een PhD, de professor / arts niet weet wat ze doen ....

Ik vond financiering aan een doctoraat in de Bath University, UK.Ik dacht dat ik had een goede promotor wie kan me leren technieken in analoge IC-ontwerp en het testen ....

Hij misleid mij en begeleide me onrechte ... toen ik vroeg voor de opleiding en industriële plaatsing, hij probeerde te vertragen en belemmeren mij van toepassing van een ...

Toen ik een klacht bij het hoofd van de Afdeling, die ook een analoge IC hoogleraar, kon hij niet zeggen het verschil tussen een 1-fase en 2-fase operationeel transconductance versterker (OTA) ...

Nu, na verspild mijn 2 jaar en geld, ik vond teleurstelling ...

Heb je verteld dat het promotieonderzoek onderwerp werd gegeven door mijn begeleider?weet hij zelf weinig over, en hij had niet veel helpen ...

Wat een ander verhaal spijt over studeren technologie in het Verenigd Koninkrijk ...

De bovenstaande onzin terbeschikkingstelling niet verdienen een antwoord.

1.Besmet met een "algemene" verklaring tegen Britse Technologie onderwijs ...
2.Anoniem - de poster is fearfull van bloot hem / haar zelf ...
3.Niet in lijn met Elektroda communautaire kwaliteit detachering ...
4.Het is cross-gepost op een andere draad ....

Ik geloof niet dat die van undergrad tot meesters in analoge IC-ontwerp is nuttig.mijn ervaring / mening is dat het beter is te vertrekken met een universitaire graad en 4 jaar bij een groot bedrijf voor 3 jaar.hier is mijn redenen:

Grote bedrijven kunnen het zich veroorloven te trainen u en hebben vaak een WORKING ** ** mentor schip programma.

3 jaar, omdat je kan worden van een tussentijdse ingenieur (niet meer junior), dus als school niet de pan uit, je bent waarschijnlijk worden betaald werk.3 jaar na de universiteit is vaak hoe lang het duurt om Professional Engineering status.

3 jaar verblijf bij bedrijf verdient u zo veel praktische ervaring zal u de rest van je leven en 10x zo behulpzaam zelfs als uw meesters is theoretisch.

na 3 jaar met een groot bedrijf, zijn ze waarschijnlijk betaalt voor uw verdere onderwijs (zolang het in het zelfde gebied van de studie).een goed bedrijf zal erkennen de waarde in te houden u opgeleid en loyaal.

mijn 2Centz

Mr.Cool

Om de man die zei UC Berkeley zet goed analoge ingenieurs!

Ik denk het niet.Werkte ik met een paar grduates van UCB en ze zijn allemaal op zijn best middelmatig.UCB treinen voor mips microprocessor primair en geloof me dat je, ze zijn zelfs niet op schema als het gaat om goede analoge ontwerpers.Geen taille uw geld.Ik
ben niet usiually dit niet negatief maar als gelezen flautuent commentaar viel ik bijna van mijn stoel het lachen.Ik vraag me af waar hij hoorde de leugen?! #!

De drie TOP Analoge scholen in de
VS zijn historisch, UC Berkeley, UCLA en Stanford zonder bestellen.

Vandaag, denk ik Berkerely is een beetje buiten beeld omdat bloed veranderen.Paul Gray is vice-kanselier tot het gehele UCB en niet leidend onderzoek meer.RG Meyer is super groot ook, maar nooit geleid grote groepen studenten en ook zijn gezondheid en leeftijd zijn factorkrediet
inch
UCLA heeft de meest veelbelovende programma vandaag met Abidi, Razavi en Yang.Ze hebben ook een goede pool van hoogleraren in de communicatie.Vergeet niet dat de geschiedenis hebben ze een zeer sterke Comm.grote en Viterbi gebruikt als een hoogleraar daarginds.

Stanford heeft een geweldig programma en plus ze hebben een grotere naam als een school.Tom Lee en Bruce Wooley geven Stanford veel gewicht.

Nieuwe scholen die komen in het spel zijn analoge UCSD (UC San Diego).Caltech heeft een klein programma met voornamelijk Hajimiri maar ik
ben niet zeker of het is zo groot, van een programma, ondanks de prestigieuze naam van Caltech.
UCI (UC Irvine) en up and coming in het analoge spel zo goed en zo is Tamu maar ze hebben nog welke manier dan ook te gaan.

Colombo2

De drie TOP Analoge scholen in de
VS zijn historisch, UC Berkeley, UCLA en Stanford zonder bestellen.

Vandaag, denk ik Berkerely is een beetje buiten beeld omdat bloed veranderen.Paul Gray is vice-kanselier tot het gehele UCB en niet leidend onderzoek meer.RG Meyer is super groot ook, maar nooit geleid grote groepen studenten en ook zijn gezondheid en leeftijd zijn factorkrediet
inch
UCLA heeft de meest veelbelovende programma vandaag met Abidi, Razavi en Yang.Ze hebben ook een goede pool van hoogleraren in de communicatie.Vergeet niet dat de geschiedenis hebben ze een zeer sterke Comm.grote en Viterbi gebruikt als een hoogleraar daarginds.

Stanford heeft een geweldig programma en plus ze hebben een grotere naam als een school.Tom Lee en Bruce Wooley geven Stanford veel gewicht.

Nieuwe scholen die komen in het spel zijn analoge UCSD (UC San Diego).Caltech heeft een klein programma met voornamelijk Hajimiri maar ik
ben niet zeker of het is zo groot, van een programma, ondanks de prestigieuze naam van Caltech.
UCI (UC Irvine) en up and coming in het analoge spel zo goed en zo is Tamu maar ze hebben nog welke manier dan ook te gaan.

Colombo2

Dit is echt een goed onderwerp.De reacties zijn geweldig.
Voor mijn mening, ik denk dat dit afhangt van wat je bedoelt met "goed".
Als je denkt van het leren van technieken uit de school.Gelieve vergeten.Technieken kan nooit subsidie u de graad.Wat ze willen gewoon fancy wiskunde en theorieën.Als iemand die over Thomas Lee in Standford.Ik moet toegeven dat sommige van Lee's onderzoek zijn goed.Vooral zijn boek, "ontwerp van de CMOS RF circuits" of zoiets.Maar mijn indruk is dat ze zoveel tijd en moeite in het graven van de fancy wiskunde veeleer dan hun werkelijke resultaat.Heeft u de LNA papers uit Lee's groep?De wiskunde zijn vreselijk ingewikkeld, voor mij tenminste.Maar zodra je begrijpt het basisconcept, vindt u dat de wiskunde zijn slechts gebruikt voor de gek of tenminste schrikken de reviewers.

Als je al werkt en je baan is beveiligd, ik stel voor dat je beter verblijf.Als om bepaalde redenen, die u wilt hebben enkele veranderingen in de persoonlijkheid en het leven.Ga je gang.Als laatste punt, PhD kan worden geïnterpreteerd als "Permanente hoofd Damage"

Van wat ik zie, de beste en minst intuïtie wiskunde komt uit Abidi
de groep aan de UCLA.Deze man weet schakelingenColombo2

Om Mesfet: Ik heb niet gelezen T. Lee is op papier LNA maar ik had de kans om te luisteren naar een aantal van zijn lezingen in analoge ontwerpen in Stanford.Ik zou zeggen dat hij niet benadrukken over wiskunde aan allen.Integendeel, hij legt een grote inspanning op het geven van intuïtie aan de studenten, zoals het zou moeten zijn denk ik voor analoog ontwerp.
BTW, iemand bereid te vergelijken met Europese universiteiten en zelfs Russische universiteiten.Ik heb met veel goede Russische ingenieurs vooral in analoog.Ik weet dat zij (of misschien had) een goede school in analoog.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back