Welke richting van de huidige bron is juist?

S

Shaq

Guest
Dear all,

I1 1 0 5mA

Welke richting is rechts in de figuur zoals hieronder aangegeven?
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hallo

Hoewel het SPICE-formaat,
verschillende simulator zou kunnen geven verschillende interpretatie.

Een ideale stroombron 'ik' driving R een weerstand 'en het creëren van een spanning

Zowel de cijfers correct zijn.De richting van de stroming toont de omvang.

Dat zal afhangen van de voorkeuren van een auteur van een boek, of een leraar, of een Departament van een ministerie (van iets) in een land waar u woont in ..

Referenties:
http://en.wikipedia.org/wiki/Current_source
http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:International_graphic_symbols_of_current_source.png

Groeten,
IanP

het gegeven is

I1 1 0 5mA

het algemeen de notatie zal
Ik pn i1A

p --- pluspool
n --- negetive terminal

de huidige stromen van positieve termijn negatieve terminal (behalve in spanning bronnen)
Vandaar dat we in het algemeen beschouwen het als afb. A in de specerij gebruik

beiden juist.wanneer u nog steeds voor problemen omzetten in spanningsbron

Ze zijn allemaal goed, figuur B is waarschijnlijk een fotodiode.

I1 1 0 5mA => Figuur A is juist: 5mA Huidig stromen van NODE 1 tot NODE 0.

I1 0 1 5mA => Figuur B is juist: 5mA Huidig stromen van 0 tot NODE NODE 1.

waarom beide zijn toch?omdat de definitie is verschillend in verschillende boeken.

Ze zijn beide juist.Ze geven alleen de omvang en de richting is afhankelijk van hoe dat stroom door.

Grappig, ik was de bestrijding van deze een voor bepaalde tijd.
In Oost-Europa ze gebruikt B en de reden was het elektron stroom.A wordt gebruikt in de westerse wereld en sinds het westen gewonnen oost gebruik ik de A froms 1989!
Maar het is gewoon een voorkeur van de auteur echt.

Beide zijn corect.enige verschil is dat hun richting is omgebogen.

beide zijn juist, over te steken chek dit gewoon converteren naar bronnen spanning en te zien.

beide richtingen juist zijn, want het is gewoon een richting rechts .. dus het is alleen afhankelijk van de convension u gebruik .. Otherways u kan zeggen naast A, B, ook currect omdat de bovenste potentieel kan lager zijn dan gnd .. dus stroom die door die richting ..

stroom naar de ventilator potentieel richting, het is gewoon een richting, dus na Surajit is de beste verklaring

stoned

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back