Welke Multipiler is beter voor de kosten gevoeligheid?

N

nemolee

Guest
Dear All,Ik wil de uitvoering van een vermenigvuldigingsfactor, maar ik weet niet welke vermenigvuldigingsfactor is beter voor de kosten gevoeligheid.
Kunt u mij vertellen de gerelateerde algoritme door uw aandacht?Thanks a lot.

hoi
wat doe je met multiplier?deze reële vraag.
in de communicatie voor vermenigvuldig de carrierand de boodschap van de MC1496 is zeer lage kosten.maar dynamisch bereik is klein.
hoge dynamische bereik van de papulaire multiplier is AD633.dat is goedkoop en kan xproduce (XY Z) / 10
indien ypu kunt uw verzoek kan ik je begeleiding.

Voor een snelle multiplier, gebruik Radix-4 gedeeltelijke product generator en CSA toevoegingen ..

Het hangt af van de latentie toegestaan.De meest efficiënte gebied multiplier is verschuiving toevoegen multiplier.Maar het duurt vele cycli om de uitgang.

Ik denk dat je kunt kraam multiplier gebruiken.nemolee wrote:
Dear All,
Ik wil de uitvoering van een vermenigvuldigingsfactor, maar ik weet niet welke vermenigvuldigingsfactor is beter voor de kosten gevoeligheid.Kunt u mij vertellen de gerelateerde algoritme door uw aandacht?
Thanks a lot.

Ik gebruikte AD633 (AM tx) en de gebruikte de formule op component waarden vinden
Maar nu is de IC is niet beschikbaar als ik wil dit te vervangen door MC1496 wat moet ik veranderen is er een formule?

nemolee, wil je een analoge of een digitale multiplier multiplier?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back