Welke microcontroller te gebruiken?

A

Ahmad Abbas

Guest
Hi all,

Ik heb te doen vergelijking tussen microcontrollers bedrijven (voornamelijk Microchip vs Atmel).

& Ik heb een korte enquête in.

Dus als iemand heeft elke wijziging of opmerking om mij te helpen.

Groeten

A. Abbas
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Salam-o-Alikum!
Abbas Ik werk met PIC de afgelopen 2 jaar, zij uitstekend zijn, maar nu heb ik ook begonnen met de AVR serie.De kwestie van de vergelijking is al besproken op dit forum.
Mijn mening is dat men moet kunnen werken met zowel de platforms, omdat zowel haar eigen voordelen en nadelen heeft gekregen.
----- Hafiz.

Het is afhankelijk hoeveel input en output hoeveel u wilt gebruiken, omdat zowel atmel microchip en hun eigen architectuur hebben, en assembler instructieset.Sommige van de chip hebben hun ingebouwde geheugen of geen geheugen (externe rom.
U moet zeker weten hoe groot uw programma, een aantal van de chip hebben hun beperking van het geheugen.

Zoals Salamu alikum.

Ik ben het eens met pangloong.Normaal moet niemand vergelijken op deze manier.Ik denk dat elk bedrijf richt zich op een deel van de markt niet het geheel.Het is ook onmogelijk stil, want het voornaamste doelwit van microcontrollers te gebruiken voor bepaalde baan.

Dus, als je het doel en als je weet dat de informatieverplichtingen, ADC, PWM, USB en andere havens u nodig hebt dan zou je een bepaalde microcontroller zoeken naar uw werk.Dat zou worden gedaan door een bedrijf.

Van mijn weinig ervaring zag ik dat soms onbekend bedrijf biedt de perfecte oplossing voor een bepaalde baan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back