Welke job veld beter is SOC of SOP?

A

ap001

Guest
Hallo Lieve vrienden, ik ben op zoek naar een nieuwe baan als een RF-ingenieur. Ik kreeg twee mogelijkheden: de ene is als een RF-transceiver IC desiging engineer en het andere wordt een RF-LTCC (lage temperatuur co-gestookte keramiek) module het ontwerpen van ingenieur. SOC lijkt de belangrijkste trend voor de hele IC-industrie, maar er wordt gezegd dat RF front-end moeilijk is, indien mogelijk, samen met andere blokken van chips en de oplossing voor dit probleem is het systeem op de verpakking (SOP). LTCC is een vorm van SOP. Zouden jullie mij wat adviezen? vriendelijke groet, ap001

Hi, ap001, ik ben niet RF-engineer. Maar gebaseerd op mijn ervaringen doorgeven, kan een geavanceerde technologie niet je geld te verdienen binnen 2 tot 5 jaar (misschien langer). Veel bedrijven met een zeer geavanceerde technologieën is mislukt, alleen maar omdat marcket timing was verkeerd, terwijl sommige bedrijven met een zo-zo-technologieën verdiende grote stukken marcket omdat ze gevangen juiste trein. Dit is van financieel oogpunt. Maar als je jong bent, en zijn zeer geïnteresseerd in geavanceerde technologie, kunt u ervoor kiest om een ​​duik in het (als je geen financiële last hebben). Op een dag word je een held in de door u geselecteerde veld in als je hard werkt. Hoe dan ook, bent u gelukkig krijgt twee kansen in twee heetste velden. Controleer uw eigen status tot de uiteindelijke beslissing te nemen. Misschien heb je mooie toekomst. rh1101

Lieve RH1101, ik waardeer uw advies zeer. Het is nuttig voor mij, en ik geloof dat uw advies is nuttig voor alle engineers op een specifiek terrein. Willen veel mensen konden zien. vriendelijke groet, ap001

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back