Welke is de beste manier om een baan te vinden?

T

truebs

Guest
Hallo, Kunt u mij vertellen dat het meest effectieve manier om een baan te vinden: -

1.) Via vacaturesites achtig monster ..

2.) Via Job afdeling van het bedrijf websites.bijvoorbeeld.www.jobs.intel.com

3.) Via Refferals.

4.) Alle andere volgens u beter is??

Please comment.
Bedankt!

Via verwijzingen is de beste, maar iedereen kan niet krijgen one.Company websites zijn volgende keuze aan mij.

hello trueebs ..

als ur in India,, Ik ben er zeker van refersal is de beste manier om een baan te vinden ..als ur in europa de ondernemingen nauwelijks rechtstreeks.Er zijn veel consultants die dit werk te doen voor hen, krijgen antwoorden formulier bedrijf is zeldzaam geval ...maar als u een solide exp zoals 5 r meer jaren, om vervolgens ook het beste bedrijf is., ..
dus in korte,.accoding voor mij ...hangt af van
1) ur huidige locatie
2) ur exp

Suresh

ja, ik ga akkoord.door middel van refferal is de beste en snelste manier, maar het zou riskant te zijn.Bent u het vinden van een baan of net onderzoek?
leuk je te ontmoeten, Stanley hier.Toegevoegd na 7 minuten:De reden waarom refferal is het beste omdat het denken refferal het bedrijf is op zoek naar meer persoonlijk, wat betekent dat er minder compatitors als u bent doorverwezen door iemand die weet of de werken in d bedrijf.Behalve als je online solliciteert, of het bezoeken van bedrijven website hebben veel compatitors als er veel mensen zijn die doorlopen bedrijf web site bezoekt.

GELUK, campus, consultants, refferal, jobsites All Play AMAJOR ROL IN verkrijgen van de baan tegenwoordig in INDIA

Hi ...

Bedankt iedereen voor de beantwoording.Guess what?uiteindelijk kreeg ik een baan als gevolg van verwijzing.Dus ik denk dat het is heel goed .... nu zeker.verwijzing het beste werkt.

Hey Stanley ... bedankt ... en leuk je te ontmoeten.

vaarwel

Meer informatie over het bedrijf waar je geïnteresseerd bent,
Laat je vrienden raden u aan,
als er geen vrienden in die onderneming, stuur dan je CV en wachten op de gelegenheid.

Dat is mijn mening.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back