Welke is beter?

T

Taskuraha

Guest
Ik heb gelezen boeken micro-elektronische schakelingen sedra, Ken Martins analoge geïntegreerde schakelingen ontwerpen en nu ga ik beginnen lezen volgende boek.Dus dat is beter en het is goed als er tekst is gemakkelijk te lezen: opties analyse en ontwerp van analoge geïntegreerde schakelingen grijs of razavis ontwerp van analoge CMOS intgrated circuits.Ik denk dat die boeken zijn dezelfde soort van ....

Ik denk dat je kon lezen Razavi eerste, omdat het zou geven u alle informatie die u nodig hebt voor MOS design mooi.Hoewel als je wilt grondig in MOS en BJT ontwerp beide, kunt u lezen Gray en Meyer dan.Het ding is het lezen Razavi en vervolgens Gray en Meyer zinvol en zou echt gunstig zijn, maar doen het tegenovergestelde zou niet veel zin.

i seconden het standpunt gepresenteerd door aryajur
zijn de beste approack te gaan met deze boeken bij de hand-Nauman

Razavi is beter om te denken .. ik lees ook haar goed te gaan met sedra en Smith ..

Nou ...Leme vertellen u m6y ervaring.

Ik gebruikte om te studeren sedra.Het is echt geschikt mij.Toen ging ik naar Gray.Ik heb vast!

Gray's boek is een kostbaar boek, maar neemt u een goed begrip van Halfgeleiderfysica met name in de eerste hoofdstukken.

Nu ik hoor dat Razavi niet nemen u op deze backgraound kennis hebben.

sedra Smith is een gud boek kan u een hoop kennis krijgen van het.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back