Welke FPGA Vendor / Software voor mijn Design

S

sadid

Guest
Ik
heb deze software:
1.ISE 9.4
2.qu (at) rtus 7.2ps
3.FPGA Advantage

en dit is mijn ontwerp kenmerken:
Het ontwerpen van een router (een MPLS), zodat:
1.need twee soft core processor (32bit)
2.has genoeg IP en meg (at) core
3.easy te gebruiken Blok diagrammen aanpak
4.I heb een HighVolum High Performance FPGA
5.Ethernet IP Mega Coer
6.has genoeg en Verity van Memories Implementatie (met een enkele klik op de uitvoering)
Ik geef de voorkeur aan FPGA Voordelen maar qu (at) rtus lijkt erop dat heeft meer IP en heeft ook níos processor en ISE heeft Ethernet implementaion intern
die een bieden jullie aan?
is het mogelijk om te profiteren van al deze in mijn ontwerpen.

Het
is niet alleen over software ..
Denk dat qu (at) rtus is voor @ ltera, terwijl ISE is voor Xilinx.

FPGA voordeel is een algemene sw voor alle leveranciers, maar ik
heb nog nooit gebruikt en ik weet niet hoe u kunt gebruik maken van de IP van propriëtaire chips (in eerste benadering Ik denk niet dat het mogelijk ook omdat IP meestal ook proprietary functies van FPGA).

In mijn advies geef ik de voorkeur @ ltera over expecially omdat Xilinx ISE imo erg slecht is in vergelijking met qu (at) rtus.
qu (at) rtus is zeer eenvoudig te gebruiken en volledig geïntegreerd dat ISE lijkt een verzameling van sw dat uitwisseling tussen themself grote bestanden.

Verteld dat als je wilt FPGA Advantage en daarin kun je het IP van @ ltera gebruiken (maar ik
ben niet zeker of u kunt), anders qu (at) rtus is de manier.

FPGA Advantage heeft een betere Structural Design aanpak Ik heb meer de instelling en flexibiliteit in het gebruik van Blokschema maar ik
heb niet genoeg ervaring met qu (at) rtus wat met het ontwerpen van structurele voorziening?
het hoogste niveau moeten ontwerpen of sth soortgelijke wanneer ik probeer te ontwerpen van een systeem (in Blokschema bekeken .... Black Box benadering).Ik kan niet begrijpen
is het belangrijkste in deze aanpak.heb je met hem in die methoden?

Je hebt om te beginnen kijken eerst naar de hardware (FPGA apparaten) en na je kunt beginnen met denken in de SW.

Als u een niet vertrouwd zijn met FPGA's I'll raden u aan gebruik te maken van de SW-instrumenten uit de HW fabrikant (Xilinx of @ ltera).Ik niet meer weet voor @ ltera qu (at) rtus maar voor Xilinx (bij gebruik van MicroBlaze of de PPC) moet u ook de EDK, een omgeving voor zacht / hard core processors.Ik denk dat @ ltera heeft enkele soortgelijke pakket voor de níos processor.

qu (at) rtus programmeerbare processor níos en @ ltera Stratix II

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back