Welke FPGA is beter te gebruiken?

H

hjavadi

Guest
Beste vrienden,
Ik moet HDLC-controller te voeren met de FPGA.Kunt u mij helpen die FPGA is beter te gebruiken?

Ik doel om u Xilinx FPGA Spartaanse of Virtex hij afhankelijk van hoeveel pin of geheugen of LUT u nodig

groeten

Ik denk dat lokale steun is belangrijker.dus heb je FAE voor Altera en Xilinx in je zijn, hoe goed zijn ze, hoe is de relatie met supply chain ..anders dan dat het aan toyota Honda is te vergelijkengoede gebrek

Ik denk dat als je het ontwerp correct is, XC95144XL geschikt is voor jou.

U kunt eerst doen met een FPGA-synthese van grote middelen dan nadat je weet dat de benodigde middelen, probeer het een voldoende halen

bedankt

met behulp van een synthese tool als SynplifyPro of Leonardo spectrum FPGA die geschikt is voor u dan gaan voor that.in deze tools heb je de mogelijkheid om de uitvoering ervan in de verschillende FPGA en de resultaten zien te vinden

Als je gaat alleen HDLC gebruiken dan kunt u terecht voor alle low-end apparaten met 6-12 duizend poorten.Maar als je gaat gebruiken als een module voor enig ander communicatiemiddel te blokkeren, beter gaan voor high-end FPGA's zoals Virtex of vorm Xilinx Spartan-serie of APEX III of Cycloon apparaten van ALTERA.

Hoi,
60% gebruik Xilinx.Ik thinj dit goede FPGA.
Hai

ok, Xilinx is de meest bekende leverancier, u kunt eventueel gebruik Spartaanse voor ur doel

Ik denk dat Xilinx, en de meeste peoplw gebruik van deze Spartaanse of Vitex hangt af van HW Resouce Neede en deze informatie is mogelijk in www.xilinx.xom.

Spartan-III of Virtex-2 Pro zijn over het algemeen voldoende ..
Maar het beste om te doen is om de modules te synthetiseren en de FPGA gebaseerd op het aantal van de CLB's gemeld kiezen.

Hey vr rooster met XP.zijn niet vluchtig en flash gebaseerde ....Ik denk dat het ook goed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back