Welke CAD-systeem is het beste?

orcad pspice voor simulatie en adelaar voor pcb ontwerpen, want het is heel simpel

Voor Student Niveau in Electric Circuit simulatie zou ik willen voorstellen PSpice (alle versies 8.0, 9.0, enz.).Er is een zeer goede handleiding beschikbaar door Franco, die ook de elektrische circuits leerboek.

Voor meer geavanceerde werk, ik bedoel schakelingen met vele delen zou ik recomment Orcad 9.2.

Gratis downloads van SwCAD111 BodeCAD, krijg je veel voor free.Also kijken Express SCH.

Voor analoge en RF ...Ik gebruik cadans spook / SpectreRF

Voor digitale ontwerp hetzij schrikbeeld van microsim

gebruik simpel schakelingen etc kunt u gebruik wilt maken van vrije student versie van Pspice.

Er is geen de beste CAD-systemen.U moet vragen die CAD-systemen is het beste voor uw project met uw budget en uw ervaring

Ik denk dat Proteus is het beste in simuleren microcontroller circuit

<flame> OrCAD </ vlam>
Ik denk, dat de vraag is verkeerd.Als u wilt dat de beste
ga naar Ca * lingen of haar concurrenten en kies de meest
duurste product.Dan krijg je "de beste".
Maar als je geld beperkt (en wie niet)
Vervolgens kies Eagle.$ 1200 voor een complete suite is een koopje
vergelijken met anderen.En er is een enorme gemeenschap
die gebruik maakt van de Eagle dus het is gemakkelijk te bereiken adviserende / bibliotheek delen / etc.
---
Persoonlijk heb ik gekocht OrCAD omdat ik een of andere manier
like it.Sommige mensen zeggen dat het de moeilijkste (in termen van
controle) CAD voor PCB.Ik weet het niet.I like it.
En vergeet niet dat er een ander probleem: zodra u begint met het ontwerpen, tekenen bibliotheken, etc vervolgens na enige tijd om dat te doen is
moeilijk om over te schakelen naar een ander product, met name wanneer u niet kunt
Importeer uw werk in.
Dit was de voornaamste reden waarom ik weer wat ik geplukt.

Gewoon mijn twee cent ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back