welk veld het beste ofwel VLSI of embedded systemen

V

vinay2006

Guest
hoi,
Ik had complted mijn btech.iam verbaasd op het besluit te nemen over velden (ES of VLSI). kan iemand mij helpen om ofwel ES of VLSI waarin men om beter te nemen en wat is de toekomst voor te zeggen dat .. en het scheppen van faciliteiten in Hyderabad, India voor that.plz geven ur opininons abt deze
dag
groeten
Vinay

Als u een solide Carier met veel inspanningen voor de bouw bouwen, VLSI is beter.Als u wilt dat om succesvol te zijn met relatief minder inspanning dan ingebed zullen meer aantrekkelijk.[/ b]

je bent een Freshers, zodat u kunt voelen aan apt voor iedereen ... maar toch als ik betrokken es is beter dan VLSI

hi Vinay

in India U vindt veel deuren open voor de embedded professionals ... alleen dat cant maken een te trekken naar embedded systemen ... een basiskennis van de verwerkers en de kleine C zal helpen als u ur in embedded ...VLSI maar is een booming veld en het is wintergroen ... als u een overzeese oppurtunity u trachten te maken hebben VLSI ... i ll suggereren VLSI want u kunt spelen met alle ur elektronica stuffs hier

hay thanks for ur replys (missie, elektronica en electronic_boy). dankzij alot.In hyderabad die instituten r es beter voor coaching.

ga naar deze link en u kunt de informatie over opleidingsinstituten beschikbaar in Hyderabad

electronics_kumar wrote:

ga naar deze link en u kunt de informatie over opleidingsinstituten beschikbaar in Hyderabad

Ik vergeet ze te vermelden .. Ga naar deze link en de noodzakelijke dingen voor u bladeren http://198.65.13.227/directory/training.asp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back