welk type van de gemiddelde (gemiddelde) is genomen ...

N

Nosheen

Guest
hi there ...
kan iemand me helpen bij het beantwoorden van dat wat het type van de gemiddelde (gemiddeld) wordt genomen in het selecteren van een centrum (drager) frequentie in de gehele AM (audio frequentieband) waarop de bemonstering kan worden uitgevoerd voor de extractie van een bepaald kanaal (radio frequentie kanaal). ..

Ik zal zeer dankbaar zijn als iemand me geholpen inch ..

Je neemt niet een gemiddelde - U geleidelijk sluis in.

BRMadhukar

Hoi
U r niet duidelijk, maar als u werkt in frequentie domein en de FFT, moet je gewoon steekproefgemiddelde te voorspellen uw vervoerder frequentie.
Maar het is niet de methode, met behulp van PLL is beter.

m goed werken in fequency domein en FFT.but hoe wod ik de steekproefgemiddelde .. bovendien het probleem ontstaat wanneer mijn bandbreedte iz ook variëren.
Hoe wod ik de centrum-frequentie (als drager) en vervolgens voor de extractie van mijn informatie ...
En ten tweede hoe Phase Lock Loop me helpen de vereiste freq band extract met behulp van een geschikte drager frequentie.
thanx
Regardz
Nosheen

Hi Nosheen
Zie je boek Carlson's?Ik denk dat dit boek kan je helpen.
Over uw eerste vraag, als je FFT vector heeft N punten, kunt u M vectoren en verdeel het aan M voor gemiddeld.Het kiezen van een goede M en N is afhankelijk van u en een aantal andere punten in uw ontwerp en verwerking.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back