Welk gereedschap gebruikt u om JTAG circuit te voegen?

BSD compileren synospsys 'en de Mentor BSDArchitect zijn dezelfde stronng tools

mentoren bsdarchitect is beter een. U kunt uw eigen instructies en decoders wordt gegenereerd door tool. voordat u JATG inbrengen, moet u weten wat alle instructies ur gaat gebruiken en wat is hun decodering structuur.

[Quote = bendrift] bsd compiler! [/Quote] bsd compiler slecht is bij het invoeren van een aantal door de gebruiker gedefinieerde instructions.Much handwerk nodig is. Iedereen het met me eens? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 minuten: [/color] [/size] [quote = silencer3] mentoren bsdarchitect is beter een. U kunt uw eigen instructies en decoders wordt gegenereerd door tool. voordat u JATG inbrengen, moet u weten wat alle instructies ur gaat gebruiken en wat is hun decodering structuur. [/quote] bsdarchitect is ok als handvat door de gebruiker gedefinieerde instructies. Maar het is heel buggy, kunt u lezen het BSDL bestand gegenereerd door bsd compiler, het geeft een foutmelding en mislukt. Maar ik vind het BSDL voldoen aan de 1149, geen fout helemaal. Iedereen het met me eens? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] Iedereen kon show me een alternatief, anders dan deze twee?

Deze oude is, maar ik dacht dat ik kon helpen. Dit zijn de commando's voor het toevoegen van de gebruiker gedefinieerde instructies in Synopsys. Gewoon met vermelding van het register en de instructie definitie zal verbinden basics voor u op. set_bsd_configuration-ir_width 4 set_bsd_register INTERNE-access {tdi, TEST_SI, shift_enable, TEST_SE, TDO, TEST_SO, capture_clk, TCLOCK}-cel U13 set_bsd_instruction {} CLAMP set_bsd_instruction ITEST-code {0011}-input_clock_condition PI-register grens-output_condition BSR set_bsd_instruction iScan -code {1010}-input_clock_condition PI-register INTERNE-output_condition BSR set_bsd_instruction ATE-code {1011}-input_clock_condition PI-register INTERNE-output_condition NONE

Ik gebruik dc 2.009,06. Command set_bsd_register werd uitgesloten van BSD Compiler. Welke commando's kan ik gebruiken voor de implementatie toegang tot de belangrijkste registers?

Gebruik set_bsd_instruction-register. Hier het voorbeeld van DC-2010.03-SP4. Vóór de tenuitvoerlegging van een door de gebruiker gedefinieerde instructie, moet u de testgegevens register (UTDR), waaraan het is om in verband worden gebracht met behulp van de set_dft_signal en set_scan_path commando's, als volgt: set_dft_signal-view spec-type tdi-hookup_pin BIST/WRAPPER_0/debug_in set_dft_signal -view spec-type TDO-hookup_pin BIST/WRAPPER_0/debug_out set_dft_signal-view spec-type bsd_shift_en-hookup_pin BIST/WRAPPER_0/debug_en set_dft_signal-view spec-type capture_clk-hookup_pin BIST/WRAPPER_0/clk set_dft_signal-view spec-type bsd_reset-hookup_pin BIST/WRAPPER_0/debug_reset-actief 0 set_scan_path DEBUG_reg-class bsd-view spec-aansluiting {BIST/WRAPPER_0/debug_in BIST/WRAPPER_0/debug_out BIST/WRAPPER_0/debug_en BIST/WRAPPER_0/clk}-exact_length 10 set_bsd_instruction DEBUG-code 1010-register DEBUG_reg-input_clock_condition TCK-output_condition BSR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back