weet je een MOSFET met een kleiner dan 0,05 ohm weerstand?

X

xxtigerxx

Guest
Ik wil een switch te maken aan / uit met 2 mosfet en ik gebruik SI2301 voor vishay 0,15 Ohm max. weerstand.

Maar als ik hebben een stroom als 1A de volage daling is 0,3 V. ...

Dit is een grote drop-out als een joj op basis batterij hebt machine ...

Dus ik ben op zoek naar een MOSFET met een kleinere weerstand en grotere huidige Id ..

THX .....

xxtigerxx was hier

Er zijn tal van mosfets met kleinere chanel weerstand dus kijk foor N-kanaal mosfets dat zijn de een met kleinere weerstanden. kleiner de weerstand van de duurdere deze apparaten te krijgen.

Gewoon gaan trougn mijn Digikey CATALOGUS,, Ik zie veel van FAIRCHILD zoals
NDB7060lct-ND RDSon = 0,015 ($ 16 door een of andere helft door 100)
Er is zelfs een 0.008

Digikey is niet de beste Plave te kopen, maar is het dat ik na overleg met ten eerste omdat ze veel dingen uitvoeren .. zodra ik weet wie doet wat ik nodig heb dan zal ik kijken voor de goedkopere plek om te kopen, ...Ik bedoel, als ik kopen in bulk ..

1.Als uw apllication is "kosten gevoelig" - denk 2-4 parallel goedkoopste
MOSFET's, het is niet zo elegant, maar het werk.
2.Als u dergelijke optie heeft, probeert te gebruiken bootstraping (Vgate>> Vdrain)
het helpt zeker.

Ckeck out Internationale Rectifiers www.irf.com.De hoge spanning mosfets zijn allemaal zeer laag Rdson

kunt u een bezoek www.fairchildsemi.com website van het vinden van een passende MOSFET deel.

veel andere bedrijven ook kunnen dit soort apparaat, bijvoorbeeld,

I & R (internationale gelijkrichter).xxtigerxx wrote:

Ik wil een switch te maken aan / uit met 2 mosfet en ik gebruik SI2301 voor vishay 0,15 Ohm max. weerstand.Maar als ik hebben een stroom als 1A de volage daling is 0,3 V. ...Dit is een grote drop-out als een joj op basis batterij hebt machine ...Dus ik ben op zoek naar een MOSFET met een kleinere weerstand en grotere huidige Id ..THX .....xxtigerxx was hier

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back