weerstand voor de huidige referentie

J

jutek

Guest
hallo

De picure presenteert verwijzingen stromingen afhankelijk van de temperatuur.

Normaal gesproken zou kunnen worden dicht bij 10uA.

Men maakt gebruik van een pdiff weerstand 2um breed en 150u lang, de andere toepassingen rpolyh weerstand 2um breed en 15u lang.

Als we de tweede afhankelijkheid kan zien is sterker.Is dat niet een probleem te gebruiken pdiff weerstand?Ik gebruik AMS 0.35um PDK.

Ik keek op het model en rpdiff heeft slechts een temperatuur coëfficiënt voor alle hoeken (TC1 = 1.500e-03).Het lijkt vreemd voor mij
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi
gebruik zowel type van weerstanden en uitvoeren ur sim u'll zien betere resultaten

pkalavakuru wrote:

Hoi

gebruik zowel type van weerstanden en uitvoeren ur sim u'll zien betere resultaten

Controleer uw model.
normaal fabs bieden een zeer eenvoudig model voor duurzame energie en dop, dus als mogelijk moet u een aantal andere parameters toe te voegen voor meer accurate resultaten zoals in verband diodes en caps.

door de manier waarop je resultaat lijkt heel goed voor me, weet je, soms een nauwkeurige bias stroom is zeer differcult te krijgen in de chip.

Het is normaal beschrijven pdiff weerstand zoals JFET (veel fabs doen), omdat de weerstand van pdiff afhangen van n-goed potentieel waar pdiff is gevestigd.Controleer model pdiff.Moge het JFET.

Het lijkt mij van uw percelen dat de pdiff weerstand varieert veel minder dan de temperatuur, maar het is veel meer niet-lineair.Als je een constante stroom over temp, zou ik de polyh weerstand huidige en het bedrag met een stroom die varieert omgekeerd evenredig met de temperatuur.De inverse met de temperatuur stroom kan worden opgewekt met behulp van een fundamenteel bipolaire circuit.Als je een zuiver CMOS-proces gebruikt, kunt u gebruik maken van parasitaire pnps.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back