weerstand van het metaal af naarmate we hoger

M

manruru

Guest
hi ..
geef mij het antwoord voor dit ...
waarom de weerstand afneemt als we gaan voor hogere orde metalen?

 
Dell powiększył swoje portfolio urządzeń dla centrów danych o nowe przełączniki Z9100, S4048 oraz S3038. Są to produkty zaprojektowane w ramach firmowej Inicjatywy Open Networking. Firma poszerzyła też ofertę o nowe urządzenia przeznaczone dla małych i średnich firm, które mogą obsługiwać niewielkie sieci LAN.

Read more...
 
geleiding band is veel ver van de kern en daarmee de aantrekkingskracht en zijn veel meer vrij om te bewegen die minder weerstand tegen de huidige stroom van ....

 
Hallo,

De weerstand afneemt en de breedte toeneemt als we naar een hogere metalen en dit resulteert in de daling van de weerstand.Ter ondersteuning van mijn verklaring, herez de volgende formule:
R = R (L / W)
O --- Weerstand
Rs --- weerstand
L --- Lengte van de weerstand
W --- Breedte van de weerstand

Als u rekening houden met de parasitaire resistentie dan ook de afstand tussen deze metalen hoog is, zodat de weerstand laag is.

Paramjyothi

 
Paramjyothi schreef:

Hallo,De weerstand afneemt en de breedte toeneemt als we naar een hogere metalen en dit resulteert in de daling van de weerstand.
Ter ondersteuning van mijn verklaring, herez de volgende formule:

R = R (L / W)

O --- Weerstand

Rs --- weerstand

L --- Lengte van de weerstand

W --- Breedte van de weerstandAls u rekening houden met de parasitaire resistentie dan ook de afstand tussen deze metalen hoog is, zodat de weerstand laag is.Paramjyothi
 
Hallo,

Helaas is er een fout in mijn antwoord:

W = Breedte van Metal
L = Lengte van Metal
R = weerstand van de Metal
R = Resitance van metaal.

Indien u van mening bent layout of PNR oogpunt van lengte
en breedte van metalen een belangrijke rol speelt voor de berekening van de weerstand van metalen of het schatten van de timing van een bepaald pad (voor PNR-kwesties).Dezelfde wijze voor parasitaire berekeningen ook.

Paramjyothi

 
normale hogere metaal gebouwd met diffrerent materiaal dat de plaat weerstand lager

 
De verklaring is simpel - meestal is de dunste M1, M2-Mtop-1 zijn dikker en top metaal is de dikste.Ook boven metaal si vaak een beetje anders dan de andere legering van metalen (koper soms ...)

 
manruru schreef:

hi ..

geef mij het antwoord voor dit ...

waarom de weerstand afneemt als we gaan voor hogere orde metalen?
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top