wederzijdse inductie tussen 2 inductor

M

me_forouzan

Guest
hoi

Ik wil weten wanneer 2 inductie hebben wederzijdse inductie met elkaar hoeveel extra ruimte bezet zijn (in vergelijking met een spoel)

met vriendelijke groet.

Do u zeggen hoeveel ruimte moet worden geplaatst tussen om de wederzijdse inductie verkleinen tussen 2 spoelen op een acceptabel laag niveau?

Ik denk dat het antwoord afhangt van het type van de spoelen, zoals spoel-wikkelen of on-chip ...

Ik werk in LNA ontwerp.In mijn ontwerp als ik kan 2 spoelen met een paar samen zal NF effectief worden verlaagd, maar ik weet niet hoe deze wederzijdse inductie wordt uitgevoerd op de chip (Ik wil een hoge factor koppeling hebben tussen deze twee inductor).
Ik heb 2 inductor met waarde van 2 nH.Ik wil weten wanneer deze smoorspoelen koppeling met elkaar hebben, hoe veel ruimte we nodig hebben in vergelijking met een spoel met een waarde van 2nH.kan ik zeggen dat deze 2 gekoppelde spoel zijn gebied in de buurt van een inductor?

Ik ben geconfronteerd met soortgelijk probleem als jij.Maar ik wil versterken wederzijdse inductie op PCB circuits.Ik denk dat de wederzijdse inductie, samen met wederzijdse capaciteit, kan worden verbeterd door vermindering van de afstand tussen twee inductoren ......

Ik denk dat VeloceRF kon geven u een hand hier ...Het vangt alle wederzijdse inductie effecten naadloos in Split seconden

http://www.helic.com/VeloceRF

- padpan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back