WCDMA

A

amitdegada

Guest
HI!

Ik ontwikkel WCDMA downlink in de FDD-modus.

Laat het me weten, is het verplicht om gemeenschappelijk Pilot Channel (CPICH) zendt als ik primaire en secundaire synchronisatie kanaal goed werkt?

Zo ja, kan iemand weten welke bit patroon ik moet gebruiken?Kan ik een willekeurige bit patroon?

Ja.Het is de basis versluiering code wordt voorgelegd aan de lidstaten via de gemeenschappelijke piloot kanaal.Maar aangezien het een simulatie kun je overslaan.Lees 3GPP standaard TS.25.213 v3.6.0

Hope that helps

Bedoelt u dat CPICH wordt gebruikt om informatie die welke versleutelingscodes codenummer dat MS zou moeten gebruiken om Descramble bieden?

Als ik alle pilot-bit "verzenden 1", is het oke?want ik wil de voltooiing van de hele downlink.

En stel als ik dit CPICH overslaan, is dit van invloed op de ontvanger zijde ontwerp?Ik heb het ontwerp niet-ontvanger nog niet.

Natuurlijk kunt u of zenden een 1 of 0, omdat aan het eind u zou hebben om deze logische waarden kaart om fysieke waarden van / -1 (kaart zoals je wilt)

Nu kun je in staat zijn om Pilot kanaal overslaan, omdat in de simulatie je krijgt je MS de klauteren code.Ik denk niet dat je zou een ontvanger die zullen proberen de code te vinden scrambelen zelf gebouwd (uw model zal zeer complex zijn, probeer dit alleen als je veel tijd)

Door de manier waarop een man op onze yahoo groep wil werken aan WCDMA simulatie, als je dan geïnteresseerd bent ofwel toetreden telecom_research de groep "of geef ik je zijn e-mailadres in een prive-bericht, zodat je hem kan contacteren.Ik ben nogal druk deze dagen en cant veroorloven om te beginnen met uitleggen vanaf het begin.

Ook als u goed zijn in Simulink, moeten we beginnen met een draad voor hulp in Simulink.Wat zeg je?Soms zelfs ik heb onjuiste resultaten.

Bedankt voor het antwoord .....

Ik zal werken op uw advies.vriendelijk bieden de e-mail ID van de persoon die je het over hebt.Ik zal contact met hem.

Eigenlijk begon ik mijn werk met Simulink alleen, maar wat ik veronderstel dat Simulink is niet goed hulpmiddel als veranderingen signaal ergens goed als van de ene blok naar het andere blok en hebben enige tijd probleem van de matching bemonsteringsfrequentie.Dat is de reden waarom ik de voorkeur matlab codering meer dan Simulink hoewel Simulink goed is voor real-time actie ..

Ik ben niet erg veel expertise in Simulink, maar we kunnen beginnen met een draad in verband met matlab codering.

Er is iets mis met mijn yahoo, I cant aanmelden, dus ik heb een boodschap voor u aan een lid Zafi sjah, zal hij nodigen u uit en geven je ook e-id van de persoon.Hij zal u toekomen mijn boodschap

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back