wavelet-transformatie

• Thread starter mystique_unbound
  • Start date
M

mystique_unbound

Guest
Ik vond dat van de netto-Fourier-analyse mislukt wanneer niet stationariteit wordt ingevoerd in het signaal.Wanneer het signaal is randomness
zeggen een signaal met sinusvormige frequentie van 100K voor 10ms en dan heeft een frequentie van 50K voor de volgende 10ms Fourier-analyse toont zowel de frequenties. Maar ik ben met een twijfel hier.

het signaal kan worden gezien als apulsed signaal
sin (100Hz) * puls (10ms) sin (50K) * puls (tijd shifed 10ms)

Voor dit de Fourier-transformatie zal een sinc functie ten 100K en een exponentieel verval (verval constant is 10W) sinc op 50K.

Die het probleem cuses?We zijn met gebruik van normale Fourier-analyse voor FSK, BPSK die ook van gepulseerde natuur?hoe kunnen we gebruiken Wavelet er. Wat is het signigficance

hello vriend

Zie impulsen zijn alleen er is theoritical cconcepts ..mathematisch speakinging ja u hebt gelijk ze zijn verschillend, maar zie matlab simulaties en praktisch waarnemen wat in de analysator u gewoon in staat om de niet-stationaire en stationaire onderscheiden spectrum.

groeten.

Ik heb een goede toturial voor wavelet-transformatie, broncode (Matlab) en de toepassing ervan, please help me
mijn mail: darush_a_m (at) noavar.com

Dit is een mooi en een zeer duidelijke tutorial pn wavelet transform:

h ** p: / / users.rowan.edu / ~ Polikar / wavelets / WTtutorial.html

Probeer het.

Groeten,

- RS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back