Water opsporen pomp controller?

M

Mattylad

Guest
Hiya guys, kan iedereen aanbevelen een detector die het water pompregelaars een relais 240VAC water dat kan / uit te schakelen een?

Ik heb een lichte wateroverlast probleem in de kelder en wil de verwarming gebruik maken van een oude centrale overstromingen pomp aangestuurd door een automatische detectie circuit water pomp om het uit als het regent in &.

Iets eenvoudigs dat met geen enkele foto's etc die moeten programmeren.

Dank u.

hi mattylad

Ik denk dat u praat ABT niveau relais met probs.
zien dat http://www.findernet.com/comuni/pdf/S72EN.pdf [/ url]

Regen in Lancashire - Ik heb nooit goed!Je moet hier op de westkust van Wales op het moment, het vinden van plaatsen die * niet * overstroomd is een uitdaging.

Alternatief voor het eerdere voorstel, als je machine het bezit komen van een oude voorlader wasmachine, water toevoerklep is het gecontroleerd door een druk relais, het zou perfect moeten werken voor uw behoeften en het nooit nat dus het moet veiliger.Het is een membraan dat duwt tegen een micro-schakelaar om de stroom aan.Het middenrif is in een kamer die het heeft een kunststof buis die leidt van.Het idee is het andere uiteinde van de buis gaat, waar het water zal verschijnen, het wassende water duwt de lucht de pijp, buigt het middenrif en de schakelaar werkt.De pijp kunt u overschakelen te houden uit de buurt van de smerige natte spullen.

Brian.

Als je in het samenstellen van een kit, heb ik eerder gebruikt deze: http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id=9083
Afhankelijk van het stroomverbruik van de pomp, moet u mogelijk een secundaire relais toe te voegen.

gezichtskring

Hoi,

Als je wilt dat iets thats klaar om te draaien, pompen mucky water met een goed hoofd en is relativley elektrisch veilig krijgen dan een van de Machine Mart pompen met een ingebouwde waterpeil float

Heb het gebruikt in een voor een paar jaar in een sump zonder enige problemen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back