Wat zijn dongles en hoe werken ze?

P

purifier

Guest
Ik heb onlangs gehoord over dongles ook wel bekend als Hardware sloten ... Ik raakte geïnteresseerd in hen, maar ik was niet in staat om info te vinden ... Kan iemand mij helpen met betrekking tot het volgende: 1. Wat is eigenlijk een dongle? 2. Enkele foto's van een dongle 3. Wat is het mechanisme dat samen met de interne structuur. 4. Is het mogelijk te winnen van de dongle bescherming. 5. Waarom een printerpoort en geen andere is gekozen voor de dongle. Please Help ...

Heel erg bedankt IanP, maar waar vind ik de interne structuur ..? want dat zou alles uitleggen over de dongles ... Suggesties alstublieft?

Ik heb geen een foto van een dongle, maar van wat ik al gezien had een klein printplaatje met een microcontroller met gewiste nummers aangesloten op diverse lijnen + 3-state RS-232 driver en DB-9 mannelijke en vrouwelijke DB-9 aan beide uiteinden ..

Heel erg bedankt ... ik heb een paar nuttige foto's kreeg van Google Images door het intikken van "dongles" ... En, zijn alle websites die ik vind te leggen wat dongles zijn ... maar ik wilde weten hoe dongles werken? Ik bedoel, van de elektronica oogpunt ... Wat gebeurt er in de dongle? en andere soortgelijke vragen ... Please Help ... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Ook hoorde ik dat er een aantal technieken te verslaan dongle bescherming ... ja, wat is de nieuwste trend van de bescherming?

Wanneer een software wordt gestart controleert op de aanwezigheid van een dongle op een poort (parallel, serieel, etc) door het sturen van bepaalde reeks gegevens die dongle leest en stuurt terug naar de PC haar string, die de software accepteert (kan meer dan een uitwisseling worden ) en continue de werking ervan ..

het versturen van bepaalde reeks van gegevens die dongle leest en stuurt terug naar de PC haar string, die de software aanvaardt
Wat denk je meam de dongle leest een string? Op welke manier? Of een poort heeft een 0 of 1 en dan interpreteert de gegevens en vervolgens terug te sturen naar de PC ... Nu, is het niet mogelijk voor mij om te repliceren dezelfde signalen, de dongle stuurt naar een pc met een andere chip? Zo ja, dan ook deze bescherming is niet volledig waterdicht ... ja, ze komen met een verbeterde modellen, of heeft u enig idee over de huidige trends?

Dat is de reden waarom dongle is niet populair meer. Voor zover de huidige trends, ik denk dat het on-line registratie met codes om software te activeren rechtstreeks naar je ..

Oh ... Dongles zijn niet populair meer? Bedankt voor dat ... ik nooit wist dat ... Ik was nog steeds te denken dat dongles ook gebruikt worden vandaag de dag ... Voor zover online registraties betreft ... ik denk dat ze zijn goed, maar zeker de beste ... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 7 minuten: [/color] [/size] En by the way, ik wist nog steeds mijn antwoord niet te krijgen voor dit: Wat bedoelt u als u zegt dat de dongle leest de verzonden gegevens? Gelieve te verduidelijken

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back