Wat zijn de oorzaken mijn simulatie zo onjuist is?

J

John_li

Guest
Beste vrienden, ik wil het ontwerp LNA.I willen de via effect van de bron te schatten GND.I de FR4 (1mm sub, 35um cond) en via (pad diameter = 0,7 mm, boor size diameter = 0,4 mm) te gebruiken, i simulatie door ADS, en de waarde L = 447.6pH, toen ik van de maatregel ten via, krijg ik alleen L = 1.0886nH. Nu ik mijn simulatie en gemeten resultaat, elke vriend kan mij vertellen de oorzaak? Bedankt,

44 nh is op zijn minst een factor 10 te groot voor het gat via inductie. Ik zou goed kijken naar het gat via de ingevoerde nummers, en kijk of je hebt gemaakt een vermelding fout. A via gat is niet volledig gemodelleerd door gewoon een inductie aan de grond, er zijn verdwaalde capaciteiten, sommige lijn lengte, etc. ook.

Gewoon kijken naar de resultaten (DDS-bestand), inductie leest 0,45 nH (4.47e.10) niet 44,7 nH.

[Quote = Chinaski] Gewoon kijken naar de resultaten (DDS-bestand), inductie leest 0,45 nH (4.47e.10) niet 44,7 nH. [/Quote] Bedankt en sorry dat ik een mistake.Now i correct it.It is onjuist gemaakt. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 21 minuten: [/color] [/size] [quote = biff44] 44 nh is op zijn minst een factor 10 te groot voor het gat via inductie. Ik zou goed kijken naar het gat via de ingevoerde nummers, en kijk of je hebt gemaakt een vermelding fout. A via gat is niet volledig gemodelleerd door gewoon een inductie aan de grond, er zijn verdwaalde capaciteiten, sommige lijn lengte, etc. ook. [/Quote] Beste biff44, ik gebruik alleen maar een via te simuleren met impuls aan de gesimuleerde resultaat te vergelijken met meting. Bedankt,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back