Wat wordt bedoeld met kruis koppeling in de holte filter?

M

mallelauma

Guest
hi wat bedoelen met kruis koppeling in de holte filter? en ook iemand op het idee over de koppeling band breedte in de spouw combline filter plz ans een 1. dank u

Cross Koppeling: koppeling tussen niet ajacent resonatoren. Koppeling bandbreedte: Coupling coëfficiënt keer centrum-frequentie. Hoop dat dit helpt.

dank voor r uw antwoord en ook kunt u mij de ans voor wat er bedoelt met externe koppeling (ke)? dank je wel !!!!!!!!

[Quote = burger] dank voor r uw antwoord en ook kunt u mij de ans voor wat er bedoelt met externe koppeling (ke)? dank u !!!!!!!![/quote] Externe cpupling kin = (Ripple Band breedte) / (G0 * g1), waar de G0, G1 zijn de g-waarden voor low pass prototype.

hi phytech dank u, dit is mijn voorbeeld filter met een 5e order centrum fq: 1000 MHz bandbreedte: 10 mhz rimpel: 0,01 G1 waarde is 0.7563 nu de waarde voor de ke dat is externe koppeling die hij heeft gegeven als 12.56 MHz, maar met een 10 MHz-band de breedte is het niet goed weet dan de bandbreedte hier heeft hij gezegd niet de rimpelspanning bandbreedte? thyank u

[Quote = burger] hi phytech dank u, dit is mijn voorbeeld filter met een 5e order centrum fq: 1000 MHz bandbreedte: 10 mhz rimpel: 0,01 G1 waarde is 0.7563 nu de waarde voor de ke dat is externe koppeling die hij heeft gegeven als 12.56 mhz maar met een 10 MHz bandbreedte is het niet goed weet dan de bandbreedte hier heeft hij gezegd niet de rimpelspanning bandbreedte? thyank u [/quote] Neem je bijvoorbeeld rimpel bandbreedte is 10 MHz g1 = 0,7559 ke = 13,2 MHz 3-dB bandbreedte van het filter is ongeveer 18,6 MHz uitgaande van oneindige resonator onbelaste Q.

hi dank u voor uw antwoord ik heb nog een twijfel natuurlijk zeer fundamentele er een die in chebyshew filterhuis bandbreedte verwijst naar de rimpel bandbreedte weten alleen? i schreef:
g1 waarde is 0.7563 nu de waarde voor de ke dat is externe koppeling die hij heeft gegeven als 12.56 MHz
phytech schreef: [quote ] g1 = 0,7559 ke = 13,2 MHz [/quote] hier de grote diference is daar dat hij in voorbeeld dat 12,56 MHz heeft, maar uit onze berekeningen zijn we het krijgen van die 13,2 mhz, zodat ook de ruimte waarde een veel veranderen, wat im vragen is er een andere vergelijking voor dit? dank u

[Quote = burger] hi dank u voor uw antwoord ik heb nog een twijfel natuurlijk zeer fundamentele er een die in chebyshew filterhuis bandbreedte verwijst naar de rimpel bandbreedte weten alleen? i schreef:
g1 waarde is 0.7563 nu de waarde voor de ke dat is externe koppeling die hij heeft gegeven als 12.56 MHz
phytech schreef: [quote ] g1 = 0,7559 ke = 13,2 MHz [/quote] hier de grote diference is daar dat hij in voorbeeld dat 12,56 MHz heeft, maar uit onze berekeningen zijn we het krijgen van die 13,2 mhz, zodat ook de ruimte waarde een veel veranderen, wat im vragen is er een andere vergelijking voor dit? dank u [/quote] Ja, kunt u de formule te vinden in vele filter boeken, zoals "Microwave Filters, impedantie-Matching Networks, en koppeling structuren" van Matthaei, Young, en Jones. In uw geval, G0 = 1 g1 = 2 * sin (PI/10) / (sinh (ln (coth (Ripple/17.37 )))).

dank u phytech, nu heb ik vrijgemaakt die vergelijking voor de g soms verschil waarden? ja ok Ik zal Matthaei boek formule, dank je wel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back