wat voor soort van simulatie ik zou moeten lopen voor het ontwerp bandgap

D

davidwong

Guest
wat voor soort van simulatie ik zou moeten lopen voor het ontwerp bandgap?
1) voor alle tran hoek om te zorgen dat de uitgangsspanning is goed genoeg
2) AC voor PSRR
3) voor het opstarten tran
meer?

hi,
U moet vegen het gedrag van de tempratuur, en zorg ervoor dat de verwijzing de tempratuur coëfficiënt is zeer klein.

Ja trans voor het zien van ur BGR werken tussen de temp.bereik en. AC analyse voor PSRR en geluid gerelateerde onderwerpen.

Ik las het boek,
wanneer ik de bandgap circuit met opamp
Ik moet ervoor zorgen dat de plus feedback is minder dan negatieve feedback.
Hoe kan ik breken de lus en het simuleren.

Mismatch moeten worden overwogen wanneer de temperatuur DC Sweep, denk ik.Als u gebruik maken van de opamp vorm, compenseren moet verzorgd te worden.

Toen ik zwaai liep een DC temp, de bandgap lijkt te geven de verkeerde DCOP oplossing.Echter, als ik deed een tijdelijke temp vegen met de start-up circuit, ik heb een redelijke curve.Dus kan ik concluderen dat de bandgap goed werkt is?Dank je.

Controleer de fase marge te krijgen en zorg ervoor dat de feedback-loop is stabiel.In Odder aan simualtion voert u deze ac je alleen het breekpunt van iemand in je loop en doe AC simulatie.
Een ander ding is de offset te controleren op fouten versterker.

harrytrinh schreef:

Controleer de fase marge te krijgen en zorg ervoor dat de feedback-loop is stabiel.
In Odder deze ac simualtion run u slechts een willekeurig punt breuk in je loop en doe AC simulatie.

Een ander ding is de offset te controleren op fouten versterker.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back