Wat te doen?

T

Tahar

Guest
Hi All,Ik ben Tahar afgestudeerd aan een Franse school van techniek in de elektrotechniek en elektronica.(MSEEE).

Mijn eerste master thesis was gerelateerd aan fouttolerantie toegepast op de FIR-filter (geprogrammeerd in VHDL) en GESCHREVEN een paper over, heb ik gedaan in een Zweedse universiteit en ik ben het nastreven van mijn studie in System on Chip Design Master in dezelfde (top ) Zweedse universiteit.1) prejudiciële vraag:
Het is een heel nuttig om een IEEE papier betreffende vacature hebben?Zoals ik al zei ik ben het nastreven in het systeem op Chip design, realiseerde ik me veel dingen:

- Low power analoge en mixed signal IC design, en RF-elektronica zijn waardevolle gebieden.(Ik heb gehouden met zowel natuurlijk in deze tweede master).Een praktische ervaring (stage, scriptie, project ...) is nodig kunnen zijn om "verkopen" van deze kennis om recruiters wel.

- Ingenieur in deze gebieden zijn iets meer, wat resulteert in een beter salaris met betrekking tot digitale IC design engineers (er zijn er veel)

- Combinatie van een ervaring in digitale elektronica (zoals ik heb gedaan in mijn eerste master thesis) en een ervaring op deze veld zou kunnen worden niet negligeable plus.

- Ik word oud, 26 maart, Misschien ben ik te oud ben voor recruiters als ik beginnen met het aanvragen van een instapmodel baan (de enige soort baan kon ik eigenlijk van toepassing zijn)Ik heb vele mogelijkheden, welke van de volgende keuze lijkt u de beste?
1 - afwerking mei 2005 en maak gebruik van mijn eerste masterproef als de masterproef van de tweede master (Mijn examinator was ok voor dat) en start het zoeken naar banen.
2 - krijgt 3 maanden rust (ik echt nodig, begon ik de tweede kapitein alleen op het einde van de eerste), en de start van de stage van drie maanden meestal in een vennootschap in Duitsland in een of beide velden (RF, gemengd)
3 - Aan een maand rust en kan doen een langere stage.
Als I dont find any stage in bedrijven moet ik nemen oplossing 1?Ik dank u bij voorbaat voor uw opmerkingen, suggesties en correcties.

Een mooie dag verder!

Hi All,24 mensen hebben gezien deze post tot nu toe en niet een stukje van het antwoord, of opmerkingen?Is er iets dat ik duidelijk moet maken op mijn manier van blootstelling van de kwestie?Thanks in advance.

Als u echt behoefte aan een pauze neem dan de tweede optie.Uitgebreide je studie should't zijn dat een groot probleem.Als u aan de andere kant strijd om zo spoedig mogelijk, terwijl u echt een pauze nodig afwerking, zou uw werk niet zo goed.Dus ik ga voor optie 2 of 3.

Good Luck!

Hi Tarah,

Antwoord op uw eerste vraag, ja het telt echt als je masterproef is een IEEE-papier.Het geeft uw bewering een ander prestige.

Ik denk dat u gelijk over digitale en analoge ontwerpers.RF-engineers zijn weinig en ze worden betaald meer, maar hun gebied is ook moeilijker.
Aan de andere kant hebben kennis in zowel digitale als analoge ontwerp geeft u een voordeel.Als ik me niet vergis je tweede meester leert beide velden.Andere meesters ook embedded software en systeemontwerp.SystemOnChip is een uitgestrekt gebied en bevat digitale, analoge en software.Nadat de kapitein kiest u het veld dat u wilt werken, maar met een algemene kennis geeft u een groot voordeel.Als je kijkt naar de job advertenties je zult zien wat ik bedoel.En je bent niet oud genoeg voor afgestudeerde vacatures.Als u zich ongemakkelijk voelt is er geen behoefte om uw leeftijd in uw CV op te nemen.
Nu over uw possibilitites:
Naar mijn mening geen gebruik maken van uw eerste masterproef voor de tweede master.Vanuit mijn ervaring in sollicitatiegesprekken de masterproef telt meer dan de meester zelf.Als u wilt op het gebied van RF en mixed signal design voer doe een proefschrift in dat gebied.
Ik heb eens een baan verloren omdat een andere persoon die we hadden hetzelfde gedaan meester had gedaan een proefschrift dat was precies wat ze wilden (hij had geen werkervaring).Mine was dichtbij genoeg en ik had werkervaring maar ze koos voor de andere persoon.Door deze exaple wil ik u hoe belangrijk punt is de laatste masterproef.
Als u uw proefschrift kunt doen in een bedrijf zoals u zei dan denk niet over GO!Industriële proefschrift is nog beter en moeilijker te vinden.Maar als je niet kunt vinden van een stage dan is mijn advies is een academisch proefschrift doen in het veld dat u wilt maar ga niet voor optie een.
Als u wilt een pauze nemen is understadable.Als je universiteit toestaat en als je een stage ook mee eens dat het prima.
Maar nogmaals mijn advies is laat niet veel tijd te geven zonder iets te doen.Dat betekent dat als ik jou was zou ik gaan voor optie 3.
Ik wens u veel geluk en om te bereiken wat u altijd al wilde doen.U hebt de kwalificaties doen hasitate niet!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back