WAT PCB layout PROG GEBRUIK grote bedrijven zoals Sony, Philips ...

Ik denk dat ze dont weet sinds de engineering wordt uitbesteed aan HK / Chinese chop-winkels.Dus de echte vraag is wat doen ze gebruiken?Wie weet, verschillende winkels halen verschillende platformen waarschijnlijk gebaseerd op wie ze kunnen huren en hun niveau van expertise op een product of een andere

In mijn lange jaren van Linksys hacken ik heb gezien schema's (niet PCB lay-outs) en alleen te oordelen naar het lettertype en de frames Ik zou zeggen Linksys gebruikt Altium, maar dan is er niet te zeggen wanneer deze schematische werd gebruikt om de massa-productie van het product.Kortom, dont Ik denk dat het bedrijf echt weet het antwoord op totdat je diep graven in de blauwe-boorden-moeren en bouten van de productie

Niet alle.Ik denk dat de baan deden we voor Sony en Mitsubishi inderdaad gebruik Zuken, maar Kyocera, HP Compact, enz. Ik weet dat gebruik Allegro samen met vele andere bedrijf.Zuken lijkt te worden gebruikt, alleen geselecteerde grote Japanse bedrijven.

Er zijn veel opties ..sinds elektronisch ontwerp is niet alleen op een design center.
Elk bedrijf heeft veel van design centra.

Mentor Graphics.Toegevoegd na 1 minuten:is een van de andere toepassing gebruikt voor grote bedrijven

Ik werkte voor Philips en zij gebruikten Zuken Cadstar voor Windows.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back